Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoitajille koronakorvausta

Vierailija
19.12.2020 |

Miksi hoitajille pitäisi maksaa koronakorvauksia? En itse ymmärrä, ammatti kuin ammatti, hoidetaan ne asiat mitkä työhön kuuluu ilmoitettuun palkkaan. Vai onko hoitajien pitänyt tehdä ylitöitä josta ei ole saatu palkkaa?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on vain yksi pakollisista päivässä jossa haukutaan hoitajia ahneiksi.

Harva ymmärtää miten suuri osa yhteiskunnan toimintaa hoidetaan hoitajien joustamisen avulla. Ja mitään ylimääräistä korvausta siitä ei tule. Tee 8-16 työsi toimistossa ja ole iloinen kun saat hoitoa vuorokauden ajasta riippumatta ihan vain siksi että joku ammattiryhmä joustaa ja tekee tuplavuoroa. Ja hauku kyseinen ammattiryhmä avun saannin jälkeen ahneeksi.

Kun vuoronvaihtokielto asetetaan, voit jäädä ilman hoitoa koska hoitajia ei ole paikalla. Ja turha kuvitella että kyllä lääkärit hoitaa. Ilman hoitajia hekään eivät töitään pysty tekemään.

Vierailija
22/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivaliivalii.. Päivän toinen hoitajien haukkumisketju. Valivaliiiiiiiiiik.Uliuliiiikiiii

MENE AP HOITOON OLET HÄIRIINTYNYT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä edes keskustellaan? Eivät he tule saamaan mitään lisää

Kyllä monet sairaanhoitopiirit ja kaupungit maksaa ihan mukavat korvaukset.

Vierailija
24/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat maksaa. Pitää olla rahat niihin ruumis- kontteih!n jotka ilmestyy joulun jälkeen kun ihmiset on sikailleet niin että koroona räjähtää. Rokotteet ei kerkee apuun varsinkin kun nämä sikailijat ei niitä ota....

Vierailija
25/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylläpito taas unessa kun antaa tätä scheebaa taas jauhaa

Vierailija
26/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekevät työtä jos ei kiinnosta?

Suomessa ei ole pakko tehdä töitä.

Vierailija
27/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahan takia.

Vierailija
28/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kuule kiinnostakaan. Sain potkut ja tulee pakkolaki tai ei niin minun perse ei kotoa nouse yhtään räkivää koonapotilasta hoitamaan oman terveyteni uhalla

Vierailija
29/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EX-Laitoshuoltaja kirjoitti:

Antaisin koronakorvausta laitoshuoltajille. He kuitenkin ovat se taho, joka puhdistaa tiloja ja estävät omalla työllään ettei virus pääse leviämään holtittomasti eteenpäin.

Ilman tätä ammattiryhmää kukaan sairaalassa ei pystyisi tekemään työtään. Miettikää vaikkapa leikkaus-osastoa, leikkaukset loppuvat hyvin nopeasti.

Vaihdoin itse alaa juuri sen takia, että kukaan ei arvosta p***** väliä ja palkkaakaan ei haluta maksaa, ei oikein edes sitä vähää.

Nostan hattua kaikille laitoshuoltajille, jotka jaksavat tämän kaiken keskellä.

Ja mä sen lisäksi pesulatyöntekijöille. Raskas työ, paska palkka ja pesevät ne koronapyykitkin. Arvostusta ei kyllä tule mistään. Sairaasloissa vaan heitetään välinoitämättömästi (korona)suojavarusteet, piikit, veitet ja paskavaipat pestävän pyykin joukkoon. Kusen, oksennuksen, paskan ja veren hajuisen likapyykin käsittelyä niin ettei juomaan tai vessaan ei pääse kuin tauoilla, hiki ja kuuma koko ajan.

Vierailija
30/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASENNEVAMMASET LOPETTAKAA AHNEHTIMINEN !!!!EI se raha sitä voimaa tuo , kun on selvästikkin väärällä alalla.Asennoituminen ratkaisee !!!!!

Vierailija
31/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan takia.

Valmiuslakia ei saatu voimaan= monien sairaaloiden pakko joulun ajaksi nostaa hälytysraha kaksinkertaiseksi ja extrakorvaukset jops useita satoja euroja jos peruu loman, kun henkilökuntamäärä sairaaloissa on vaan ns. päivystyshenkilökunta kuten aina jouluina. Eipä osa meinaa siltikään vapaapäiviltään tsi lomiltaa töihin jouluna mrmennä ja ei ole pakko. Että eipä auta nyt rahakaan. Valitaan tulee erittäin paljon kyselyjä, että miten hoitajan oikeudet saadaan pois ja sh- liiton kyselyssä suurin osa sairaanhoitajista harkitsee ala vaihtoa. Edes raha ei enää auta

Vierailija
32/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin koronakorvausta laitoshuoltajille. He kuitenkin ovat se taho, joka puhdistaa tiloja ja estävät omalla työllään ettei virus pääse leviämään holtittomasti eteenpäin.

Ilman tätä ammattiryhmää kukaan sairaalassa ei pystyisi tekemään työtään. Miettikää vaikkapa leikkaus-osastoa, leikkaukset loppuvat hyvin nopeasti.

Vaihdoin itse alaa juuri sen takia, että kukaan ei arvosta p***** väliä ja palkkaakaan ei haluta maksaa, ei oikein edes sitä vähää.

Tuota olin juuri aikeissa ehdottaa. Vähän ihmisiä työssä ja desinfiointi siihen päälle, siihen käytettävät aineet käy hengityksen päälle vaikka olisi maski.

T. Siivooja.

Niin ja päivittäistavarakauppojen myyjille myös ylimääräinen koronakorvaus. Siellä on vaan pakko hyllyttää ja istua kassalla kaikenmaailman maskittomien räkäisten ihmisten seassa, esim. terveyskeskuksiin ei ole asiaa ilman maskia.

Vierailija
33/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ASENNEVAMMASET LOPETTAKAA AHNEHTIMINEN !!!!EI se raha sitä voimaa tuo , kun on selvästikkin väärällä alalla.Asennoituminen ratkaisee !!!!!

Rahan takia mekin töissä käydään. Luuletko vttu oikeadösti että minkään muun takia. Hahahahaaaaa

Vierailija
34/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota olin juuri aikeissa ehdottaa. Vähän ihmisiä työssä ja desinfiointi siihen päälle, siihen käytettävät aineet käy hengityksen päälle vaikka olisi maski.

T. Siivooja.

Niin ja päivittäistavarakauppojen myyjille myös ylimääräinen koronakorvaus. Siellä on vaan pakko hyllyttää ja istua kassalla kaikenmaailman maskittomien räkäisten ihmisten seassa, esim. terveyskeskuksiin ei ole asiaa ilman maskia.

Paskat se maskin ja visiitin käyttö estää kotonatartuntaa. Kassatädin ei tarvitse imeä räkää ja limaa ja olla eritteiden kanssa tekemisissä

Vierailija
35/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä joitajien haukkumisketjuja saada loppumaan!

Vierailija
36/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä sen lisäksi pesulatyöntekijöille. Raskas työ, paska palkka ja pesevät ne koronapyykitkin. Arvostusta ei kyllä tule mistään. Sairaasloissa vaan heitetään välinoitämättömästi (korona)suojavarusteet, piikit, veitet ja paskavaipat pestävän pyykin joukkoon. Kusen, oksennuksen, paskan ja veren hajuisen likapyykin käsittelyä niin ettei juomaan tai vessaan ei pääse kuin tauoilla, hiki ja kuuma koko ajan.

Raha ei varmasti tilannetta kokonaan pelasta mutta kyllä siitä apua on. Kyllä osa esim. keikkalaisista valitsee työn sen mukaa kuka parhaiten.

Vierailija
37/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri vastustaa rokotetta:

https://www.instagram.com/tv/CI8sc5ggrzE/

Vierailija
38/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliulivoivoivauvsuvau. Hanki ap elämä.

Vierailija
39/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloota ylläpito!

Vierailija
40/51 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hoitajille pitäisi maksaa koronakorvauksia? En itse ymmärrä, ammatti kuin ammatti, hoidetaan ne asiat mitkä työhön kuuluu ilmoitettuun palkkaan.

Jotta olisi hoitajia jatkossa.

Paska duuni ja huono palkka, niin eipä huvita ihmisiä tehdä alan töitä enää. Moni hoitaja on vaihtanut muihin hommiin.

En ole hoitoalalla enkä missään tapauksessa halua, mutta ihan itsekkäästi ja oman turvallisuuteni takia olen sitä mieltä, että alan palkkauksen pitäisi olla parempi. Ja kyllä, olen valmis maksamaan enemmän veroja, jos sen sillä saiis hoidettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän