Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut unen perusteella?

Vierailija
14.05.2014 |

Näin viime yönä unta henkilöstä, jonka tapasin viime viikolla opiskelujen parissa. Näin häntä erään kurssin takia useita tunteja kerrallaan ja pidin ihan ok symppiksenä, joskaan hän nyt ei aiheuttanut minussa sen suurempia tuntemuksia suuntaan tai toiseen vaikka kieltämättä hyvännäköinen olikin. Nyt hän kuitenkin sitten ilmestyin uneeni, jossa olin häneen silminnähden ihastunut ja lopulta sain myös vastakaikua. Harmittaa ihan, että uni loppui kesken, kun heräsin postin tuloon!

Jäi hämmentämään, mistä uni johtui, sillä se muutti suhtautumistapani häneen. Pakko myöntää, että googlasin hänet jo ja harmittelin, koska hän näytä asuvan samassa kaupungissa. Kirosin jopa sitä, etten jaksanut viime viikolla laittautua ollenkaan, vaan liikuin meikittä tylsissä vaatteissa. Tällä hetkellä tunnen ihastumisen tunteita kyseistä henkilöä kohtaan, mikä minusta on todella kummallista, koska hän ei tosiaan aiheuttanut minussa sen kummempaa viime viikolla. Samanlainen unitilanne puolitutuista ihmisistä on käynyt minulle itseasiassa myös pari kertaa aiemmin. Mietinkin, että mikä unet aiheuttaa: olenko ns. tietämättäni ihastunut kyseiseen henkilöön ja alitajuntani ilmoittaa siitä unessa vai saako itse uni minussa aikaan ihastumisen tunteet? Kellään kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietinkin, että mikä unet aiheuttaa: olenko ns. tietämättäni ihastunut kyseiseen henkilöön ja alitajuntani ilmoittaa siitä unessa vai saako itse uni minussa aikaan ihastumisen tunteet? Kellään kokemuksia vastaavasta?"

Oma mielesi ne unet luo, joten uskoisin ensimmäiseen vaihtoehtoon: sinussa on jollain tasolla ollut jo kiinnostus miestä kohtaan ja uni vain ilmoittaa sen valvetietoisuudellesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla