Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret tyttöset saavat ottaa silikonit?

Vierailija
14.05.2014 |

Ikäraja pitäisi olla 25. Kroppa naisellistuu vielä hurjasti ikävuosina 20-25, esim. lantio levenee. Suurimmalle osalle rinnat kasvavat vasta reilusti yli 20-vuotiaana. On todella haitallista laittaa silikonit pikkuisiin, kasvaviin rintoihin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis!

Vierailija
2/13 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikärajasta en tiedä, ja vaikuttaa vähän ikiksen avaukselle, mutta mä olen henk.koht. sitä mieltä, että jokaisen kauneusleikkaukseen oman halun takia menevän pitäisi käydä pakolliset 5 - 10 kertaa jossain terapiassa juttelemassa itsetunnostaan.

Ja jos äiti tai isi maksaa tissit, niin ne kans johonkin terapiaan. Vaikka pakolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän pieniä rintoja ikis luulee nuorilla olevan., monelle ne kasvaa jo lopulliseen kokoonsa ylä-asteen aikana

Vierailija
4/13 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa? Mistä moinen harhaluulo, että kysymys on itsetunnon puutteesta? Käsittämätöntä, että vieläkin näihin asioihin suhtaudutaan niin negatiivisesti.

Vierailija
5/13 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:11"]

Terapiaa? Mistä moinen harhaluulo, että kysymys on itsetunnon puutteesta? Käsittämätöntä, että vieläkin näihin asioihin suhtaudutaan niin negatiivisesti.

[/quote]

"näytän kauniimmalle jos mulla olisi isommat tissit" ja seuraavaksi korjataan nenä, laitetaan vähän täytettä huuliin jne.

MISTÄ muusta tuo kertoo kuin siitä että itsetunnon kanssa ON ongelmia?

Vierailija
6/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!

Vierailija
7/13 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat? Mulla on d-kuppi ja olen parikymppinen :D ikiksellä hauskat jutut.

Vierailija
8/13 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis?

Vierailija
9/13 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 13:55"]Ikis?

[/quote]

Postaa joka päivä monta kertaa tälläisiä saman tyyppisiä aloituksia joissa valittaa kun 18-25 naiset ei voi/saa tehdä sitä ja tätä

Vierailija
10/13 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin kertoa ettei rintani ole kasvaneet 17 ikävuoden jälkeen! Menkat alkoi 11-vuotiaana joten melko aikaisin kehityin. A-kuppina on pysynyt, raskauteen asti olivat kiinteät ja nyt kahden lapsen jälkeen pienenivät entisestään, eli A tai jopa AA pehmeät lutterot.

En silti suosisttelisi silikoneja kellekään, eikä varsinkaan nuorelle. Tuntuu jotenkin brutaalilta ja suorastaan väkivaltaiselta että tervettä ihmistä leikellään syyttä.

Vierailija
11/13 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:40"]

Ikäraja pitäisi olla 25. Kroppa naisellistuu vielä hurjasti ikävuosina 20-25, esim. lantio levenee. Suurimmalle osalle rinnat kasvavat vasta reilusti yli 20-vuotiaana. On todella haitallista laittaa silikonit pikkuisiin, kasvaviin rintoihin.

[/quote]

Tekstisi perusteella otsikko pitäisi olla muotoa: "Miksi täysi-ikäiset saavat päättää kehostaan?"

Mutta vastauksena kysymykseen, he saavat ottaa silikonit, koska ovat täysi-ikäisiä. Oletko käynyt konsultaatiossa? Ja nyt tarkoitan muualla kuin noihin Tallinnan leikkauksiin.

Vierailija
12/13 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit on turhuutta minkä ikäisellä tahansa.

Vierailija
13/13 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:59"]Silikonit on turhuutta minkä ikäisellä tahansa.

[/quote]

Jep. Ymmärtäisin aloituksen jos se koskisi kaikkia ja kaiken ikäisiä mutta koska kyseessä on ikis niin tämähän koskee vain nuoria :)