Miten korvata pieni penis?
Olen vihdoin löytänyt sen oikean naisen, jonka kanssa haluan pitkän parisuhteen, mutta huolettaa oma pieni penis, että pystyykö tämä nainen jäämään kanssani parisuhteeseen vai lähteekö jossain vaiheessa lätkimään?
Kommentit (38)
Jos sulta löytyy sormet ja kieli, niin ei oo ongelmaa. Monta orgasmia olen saanut, en tosin yhtäkään jonka olisi "aiheuttanut" penis. Itselleni koolla ei ole mitään merkitystä. Sillä sen sijaan on, jos miehellä on huono itsetunto jonkun noin typerän asian takia. Voisit itse asiassa ollakin yksi mies jota tapailen. Synkkaa loistavasti, mutta hän välttelee seksiä viimeiseen asti aina eri tekosyillä. Luulen että syynä on sama asia. En tosin tiedä, mutta mahdollistahan se on.
Kannattaa myös muistaa, että naisen liiallinen nuoleminen aiheuttaa syöpää. Eli ei kannata lähteä liiaksi sille tielle kompensoimaan
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös muistaa, että naisen liiallinen nuoleminen aiheuttaa syöpää. Eli ei kannata lähteä liiaksi sille tielle kompensoimaan
Ainakin kannattaa käyttää elmukelmua:https://fredmangroup.com/tuotteet/sailytys/elmukelmu/
Tunnen miehen, jolla on mikropenis. Olen itseasiassa ollut rakastunut häneen. Mutta penikseen tutustumisen jälkeen maku meni täysin.. toki voisin miehen kanssa olla parisuhteessakin mutta yhdyntää en haluaisi.
Onpas paljon todella huonoja vastauksia. Minä seurustelen miehen kanssa, jolla on pieni penis. Tämä onminulle täydellistä, koska olen itsekin sisältä pieni. Lisäksi hänellä on loistavat suuseksitaidot ja hän huomaa ja muistaa aina ne asiat, joista pidän kuten niskan ja selän hivelyn. Ihan loistavaa seksiä.
Puolisollani on pieni, seisokissakin alle 10 cm. Ei ole missään vaiheessa ollut "issue". Tottakai isommat penikset ovat kiihottavampia katsella ja ottaa suihin, mutta yhdynnällä ei ole itselleni juurikaan merkitystä, koska joka tapauksessa oman tyydytykseni saan vain suuseksillä tai sormilla. Se, mikä oli ratkaisevaa suhteemme alussa oli, että myös puolisoni piti niitä olennaisena ja luontevana osana seksiä eikä vain yhdyntää. Ihan koosta riippumatta minulle on aina ollut totaalinen turnoff mies, jolle seksi = panemista.
Äly, hyvät käytöstavat, suuseksi- ja sormetustaidot. Noilla pääsee jo kivasti alkuun.
No jos penis on niin pieni että siitä olisi jtn haittaa (eihän pienestä yleensä haittaa ole) niin ainakin on hyvä sit vaikka osata nuolla hyvin yms. Kerran tunsin sellasen miehen jolla melko pieni, niin tykkäsi paljon nuolla yms ja itse ainakin saan jopa enemmän tyydytystä siitä koska laukean vain nuolemisessa. Mutta pidemmän päälle tollaset asiat ei oo kovin merkityksellisiä koska kunnon suhteissa moni muu asia on edellä kun sukupuolielimet.
Jos sinulla on pienet ja sirot sormet ja suuseksiäkään et osaa antaa niin sitten tuskin yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on pienet ja sirot sormet ja suuseksiäkään et osaa antaa niin sitten tuskin yhtään mitenkään.
Jokainen minun kanssa ollut mies on osannut antaa suuseksiä, koska olen saanut jokakerta suuni auki ja kertonut tasan tarkkaan mikä tuntuu juuri minusta hyvältä. Suosittelen kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kysymys, kun te olette harrastaneet yhden illan juttuja niin onko teillä kotonanne eri kokoisia kortsuja vai pelkkä standardi koko?
Lopetin kortsujen pitämisen käsilaukussa yöjuoksulle lähtiessä, kun yksi tyyppi tokaisi, että ei ollut hänen kokoaan. Olisi halunnut olla ilman. Päättelin siitä, että kyllä se on miehen tehtävä ostaa itselleen sopivat kortsut. Paljaalla en anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille kysymys, kun te olette harrastaneet yhden illan juttuja niin onko teillä kotonanne eri kokoisia kortsuja vai pelkkä standardi koko?
Lopetin kortsujen pitämisen käsilaukussa yöjuoksulle lähtiessä, kun yksi tyyppi tokaisi, että ei ollut hänen kokoaan. Olisi halunnut olla ilman. Päättelin siitä, että kyllä se on miehen tehtävä ostaa itselleen sopivat kortsut. Paljaalla en anna.
Mitään mikropenis-ongelmaa ei tule, kun jo ensitapaamisella kaivaa laukusta isohkot kortsut ja kysyy ystävällisesti, että mennäänkö näillä? Fiksun naisen merkki, että on ehkäisynkin miettinyt valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulta löytyy sormet ja kieli, niin ei oo ongelmaa. Monta orgasmia olen saanut, en tosin yhtäkään jonka olisi "aiheuttanut" penis. Itselleni koolla ei ole mitään merkitystä. Sillä sen sijaan on, jos miehellä on huono itsetunto jonkun noin typerän asian takia. Voisit itse asiassa ollakin yksi mies jota tapailen. Synkkaa loistavasti, mutta hän välttelee seksiä viimeiseen asti aina eri tekosyillä. Luulen että syynä on sama asia. En tosin tiedä, mutta mahdollistahan se on.
Minun miehellä on iso, enkä silti ole saanut orkkua ilman klitoriksen käsittelyä. Useimmille se on a ja o, ei peniksen koko.
Suuseksi monesti mainittu, mutta myös yhdyntäasennolla on väliä. Pienellä peniksellä esim takaapäin nylkytys ei tunnu miltään. Kaikista suurin apu itselle ollut klitorisstimulointi, esim lähetyssaarnaaja, mutta mies on todella "ylhäällä", niin että hänen rintansa on minun nenän kohdalla noin karrikoiden. Myös anustappi naisella "täyttää" paikkoja niin, että stimulaatio on helpompi. Jokaisella omat niksit, kokeilkaa ja keskustelkaa avoimesti asiasta!
Ilmiannettu.