Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaleat vaunut lapselle?

31.07.2006 |

Onko teillä vaaleat vaunut? Käyttökokemuksia?

Kannattaako ostaa vaaleat sisarusvaunut? Kovasti houkuttelisi emmaljungan champanjan väri (anteeksi väärinkirjoitus) Likaantuvatko niin helposti kuin voisi kuvitella? Mies ei suostuisi vaaleita ostamaan. Nyt puolesta puhumaan, toki risujakin pitää antaa! Ikäeroa tulee n 1.9kk :0)

Tiedoista kiitollinen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sellaiset beiget Hartanit. 1,5 vuoden käyttökokemuksella ei likaannu yhtään enempää mitä tummat, pöly ja kura ei edes näy ja harvoin suurin kura maasta kankaisiin asti edes lentää. Ja pestäviähän ovat lähes kaikki osat. Itse olen pessyt kerran joka osan ja vaikka on autonperässä kuljetettu ja lasta kurasilla sadevaatteilla niin nätteinä ovat pysyneet. Tummissahan näkyy sitten taas pöly ym myös.

Sanna

Vierailija
2/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole yhtään menneet vuodessa likaiseksi. monissahan saa kankaat irroitettua pesuunkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kokemusta vaaleansininen-harmaa yhdistelmistä (Haberkorn Comfort) sekä näistä nykyisistä Emmaljunga Scooter vaaleanpunainen-musta, pääosana tuo musta.

Minä tykkäsin noista vaaleista paljon enemmän (vaikka muuten vaunut oli kauheat) , niissä ei näkynyt lika ollenkaan niin hyvin kuin näissä nykyisissä! Kerran viikossa joudun kunnolla rätillä käymään nykyiset rattaat läpi. Ainakin just pöly (siitepöly etenkin!) ja hiekka on tosi inhottavat, näkyvät mustassa hyvin. Kai sitä likaa oli yhtäpaljon niissä vaaleissakin mutta se mikä ei näy niin ei haittaa, heh... ;o)

Vierailija
4/5 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielipiteitä vaaleitten vaunujen omistajilta!

Vierailija
5/5 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmaljungan beiget yhdistelmät, jaa ne ainakin likaantuivat jo yhdellä leikkikenttä reissulla meidän taaperon kanssa. muuta omakohtaista kokemusta ei ole.