K-Pop bändi Karan Youngji on lumonnut minut täysin, jätänkö vaimon?
https://www.youtube.com/watch?v=VPX0kuePjRM&ab_channel=%EC%8A%A4%EB%B8%…
Toi on paras live performanssi siltä. Se on tuo jolla on tummimmat pitkät suorat hiukset ja isoimmat silmät... ja jolla on tuo oma "räppi" 70% videoon ja Youngji myös esiintyy thumbnailissa.
Niin charmaava, niin kaunis. Niin kaunis hymy.
Tässä videossa vielä niin paljon sielua ja oikeata mukana - ei ole yhtään pakotettuja tunteita.
Uskallanko kertoa vaimolle että olen lumoutuneena ollut toiseen naiseen noin viikon ajan?
Tämä myös hyvä video hänestä:
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaa.
Vaimosi ansaitsee parempaa.
Miten kertoisin sen hänelle? Rakastan vielä sinua mutta nyt haluan ajatella vain toista naista? Ainakin parin viikon ajan vielä.
k-pop-teollisuuden karut käytännöt: Eristämistä, ankaria dieettejä, kauneusleikkauksia, riistosopimuksia
Etelä-Korean musiikkiteollisuuden pimeästä puolesta on kirjoittanut esimerkiksi The Guardian. Levytyssopimukset ovat usein tolkuttoman pitkiä, tähtiä seurataan ja valvotaan 24/7, laulajat nostetaan parrasvaloihin hyvin nuorina, heidän painoaan tarkkaillaan jokaviikkoisilla punnituksilla ja tiukan ruokavalion rikkomisesta seuraa rangaistuksia.
Ystäviä ja perhettä pääsee tapaamaan harvoin, jos ollenkaan. Seurustelukumppaneita ei saa olla ja tämä mainitaan myös monissa sopimuksissa. Avioliittoaikeista pitää ilmoittaa ja avioitumiselle tulee hakea lupa. Jos sääntöjä rikkoo, joutuu pois valokeilasta. Uusia tähtiehdokkaita etsitään ja löydetään jatkuvasti.
– Minua pelotti usein. Tunsin hirveät paineet. Tein, mitä käskettiin, Sulli kertoi ohjelmassaan Jinri Shore vetäydyttyään musiikkimaailmasta.
Anoreksia ja erikoiset laihdutuskuurit ovat monille k-pop-tähdille tuttuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bd262303-e6d9-4e12-88f2-82dcbf…
Vierailija kirjoitti:
k-pop-teollisuuden karut käytännöt: Eristämistä, ankaria dieettejä, kauneusleikkauksia, riistosopimuksia
Etelä-Korean musiikkiteollisuuden pimeästä puolesta on kirjoittanut esimerkiksi The Guardian. Levytyssopimukset ovat usein tolkuttoman pitkiä, tähtiä seurataan ja valvotaan 24/7, laulajat nostetaan parrasvaloihin hyvin nuorina, heidän painoaan tarkkaillaan jokaviikkoisilla punnituksilla ja tiukan ruokavalion rikkomisesta seuraa rangaistuksia.
Ystäviä ja perhettä pääsee tapaamaan harvoin, jos ollenkaan. Seurustelukumppaneita ei saa olla ja tämä mainitaan myös monissa sopimuksissa. Avioliittoaikeista pitää ilmoittaa ja avioitumiselle tulee hakea lupa. Jos sääntöjä rikkoo, joutuu pois valokeilasta. Uusia tähtiehdokkaita etsitään ja löydetään jatkuvasti.
– Minua pelotti usein. Tunsin hirveät paineet. Tein, mitä käskettiin, Sulli kertoi ohjelmassaan Jinri Shore vetäydyttyään musiikkimaailmasta.
Anoreksia ja erikoiset laihdutuskuurit ovat monille k-pop-tähdille tuttuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bd262303-e6d9-4e12-88f2-82dcbf…
Tiedän itse tämän. Täyttä helvettiä se on. Itse rakastuin Karaan jo vuosia sitten tuohon Han Seungyeongiin. Sitten tajusin tämän Kpop olevan tämmöistä joten en vaan tykännyt sen vuoksi lopusta Kpop bandeista, ainoastaan KARA maistuu.
Mutta nyt:
Youngji on "ylipainoinen" (eli yli 40kg... köh köh Kpop standardit) joka voitti reality-sarjan joten hän on päässyt mukaan aikuisena eikä häntä voida kiristää iin paljoo kuin semmoisia jotka lapsesta asti groomattu. Ja kiusauksesta (häntä kiusataan koska hän on yli 40kg) huolimatta hän aina hymyilee ja jopa laulaa KARAn lauluja soolona usein.
Miten kukaan ei voisi olla rakastumatta häneen
No jos haluat mielummin mielikuvituspuolison kuin oikean vaimon, niin siitä vaan. Ja siinä tapauksessa se on vaimosi onni!
Vierailija kirjoitti:
No jos haluat mielummin mielikuvituspuolison kuin oikean vaimon, niin siitä vaan. Ja siinä tapauksessa se on vaimosi onni!
Kai se sitten niin. Runkkaaminen hänelle tuntuu paremmalta kuin vaimoni kanssa seksi
Kyllä kannattaa.
Vaimosi ansaitsee parempaa.