Asiakaspalvelija oli törkeä, millä keinolla saisin hänelle potkut?
Valitan työnantajalle.
Mitä muuta voisin tehdä? Pitäisiköhän vedota siihen että asiakaspalvelijan palvelema asiakas oli kehitysvammainen? Ehkä aloittaa protesti? "Tämä kauppa kohtelee kehitysvammaisia kaltoin"
Tekee mieli vetää kärpäsestä härkänen, haluan tuottaa tuskaa asiakaspalvelijalle
Kommentit (16)
Ilmiannettu ap:n yleisen pahuuden tähden.
Olen ehkä hiukan hullu mutta tekee hyvää olla!
Mikä oli tilanne, ja mitä asiakaspalvelija oli tehnyt sinusta väärin? Kerro, olis kiva tietää kärpäsenä katossa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu ap:n yleisen pahuuden tähden.
En usko että on pahaa. Minusta vaan jokaisella ihmisellä oikeus normaaliin palveluun eikä törkeään sarkastiseen piilovittuiluun. Ja asiakaspalvelija vielä provosoitui lopussa.
Asiakaspalvelija ei välttämättä tosiasiassa tehnyt yhtään mitään väärin.
Asiakkaat tänäpäivänä osaavat olla helkutinmoisia aaseja, kuulevat, ja näkevät omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelija ei välttämättä tosiasiassa tehnyt yhtään mitään väärin.
Asiakkaat tänäpäivänä osaavat olla helkutinmoisia aaseja, kuulevat, ja näkevät omiaan.
Totta ja olin tämmöinen asiakas. Siitä huolimatta törkeä käytös ei pitäisi olla oikeutettu
Täkälaisesta puskaradiosta pääsi feissarimokiinkin tapaus, jossa yksi valitti työntekijästä. Totuus oli, ettei saanut ostettua kaljaa yhdeksän jälkeen ja asiasta oli sanottu useaan kertaan ystävällisesti, ennen kuin oli sanottu vähän napakammin. Kyseinen tyyppi on puskaradion vakiokamaa, välillä kirjoittaa järkeviä ja välillä aivan outoja, näkee että tila on hyvin vaihteleva.
Ohis,
Jo AP:n kirjoitustyyli on agressiivinen, kumma juttu jos ei saa hyvää palvelua.
Usein myös on niin, että pettymys kumpuaa siitä kun asiat eivät mene sillä tavalla kun ihminen ITSE haluaa, vaikka toimitaan normien ja ohjeistuksen mukaan.
Esim. tuodaan vaikka iäkäs sukulaismummo pankkiin eläkettä nostamaan, mutta mummon henkilökortti onkin kotona. Vaikka se virkailija uskookin että kyllä se on "oikea mummo" kyseessä, ei rahoja voida antaa kun ei henkkaria ole. --> raivoa, huutoa, syyttelyä ihan turhaan, koska lopulta kyse on omasta mokasta kun henkilöpaperit kotona.
Muita vastaavia juttuja on paljon, toki ikävistä kohtaamisista kannattaa laittaa palaute, mutta oman kokemuksen perusteella äärettömän harvassa on ne joissa ongelma ei ole "asiakaslähtöinen". Virheitä tapahtuu kaikille, ja ne toki korjataan jne. tarkoitan nyt niitä "hulluja raivopäitä" joiden mielestä vika on aina muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelija ei välttämättä tosiasiassa tehnyt yhtään mitään väärin.
Asiakkaat tänäpäivänä osaavat olla helkutinmoisia aaseja, kuulevat, ja näkevät omiaan.Totta ja olin tämmöinen asiakas. Siitä huolimatta törkeä käytös ei pitäisi olla oikeutettu
Tulee ehkä, yhä vieläkin tänäpäivänä yllätyksenä, että se asiakaspalvelija siellä tiskin takana on ihan oikea, elävä, tunteva, inhimillinen ihminen, jonka tarvitsee syödä, juoda, nukkua, käydä vessassa jne.
Jos itse käyttäydyt törkeästi, on turha uhriutua, sillä asiakaspalvelija ei ole sinunkaan sylkykuppisi, jonne voit räkiä, miten mielii.
Heilläkin on lupa pitää puolensa.
Yksikään Kareni ei ole onnistunut saamaan asiakaspalvelijalle potkuja. Ja ap kuvauksensa perusteella on Karen.
Jos kirjoitat vihapäissä ilkeillen, siitä ei ole hyötyä. Mutta asiallista palautetta voi aina laittaa. Kertoo vaan milloin ja mitä tapahtui. Ja että henkilö ei mielestäsi sovi asiakaspalveluun.
Mieti miten kirjoitat.
Minä voin antaa siinä tilanteessa ohjeet miten voit koittaa saada minulle potkut! Ei todellakaan tällä palkalla kiinnosta kuunnella kaikkien rutinaa ja arvostelua. Tekisi mieli aljaa myydä peilejä kun niin monelta tuntuu sellainen puuttuvan. Eivät vaan irtisano ja karenssiin ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään Kareni ei ole onnistunut saamaan asiakaspalvelijalle potkuja. Ja ap kuvauksensa perusteella on Karen.
En ole Karen, olen kukkahattutäti. Minkä takia Suomalaiset kopioivat muita maita kuin Suomessa on ollut tuo "Karen" stereotypia kukkahattutäti nimellä jo vuosia.
Ja kukkahattutädeilläkin pitää olla paikka modernissa Suomessa. Maailman ei aina pitäisi olla pro-sosiaalinen > anti-sosiaalinen. Anti-sosiaalisillakin on oikeus käyttää palveluita.
Jos kyseessä on vamman perusteella eriarvoinen kohtelu oikea osoite on yhdenvertaisuusvaltuutettu. Sivulta löytyy ilmoituslomake.
Öyhöyhöyh.