Nainen, haluaisitko että mies tulee pyytämään treffeille jossain rauhallisessa paikassa, kuten lenkkipolulla keskellä metsää?
Kommentit (34)
En aio enää vältellä sitä minkälaisia tunteita rujo ulkomuotoni voi aiheuttaa. En vaihda enää polkuani jo juokset edessä. En koitakkaan miettiä miltä muista tuntuu. Niin se metsä vastaa..
Itsehän tykkään juoksulenkillä tuijottaa herkeämättömän pistävästi vastaan tulevia naisia silmiin ja vaihdan juoksulinjaa vähän lähemmäs.
Pelästyisin, jos joku pimeässä tulisi edes mitään puhumaan. Päivällä on eri asia. Saa silloin lähestyä ja pyytää ensteksi vaikka kaffeelle!
Toki. Mieluiten yöllä pimeällä kujalla ja juosten paikalla saapuen.
Minua on itse asiassa pyydetty treffeille juurikin lenkkipolulla keskellä metsää. En lähtenyt, mutta en nyt säikähtänytkään.
Ainoastaan jos jatkaa matkaa heti sen jälkeen. Eli kysyy, vastauksesta riippuen joko antaa numeronsa ja jatkaa matkaa tai sanoo ok ja jatkaa matkaa. Kaikenlainen vieressä kävely, seuraaminen, inttäminen tai muu on ehdoton, EHDOTON ei ja soittaisin varmaan salaa taskussa hätänumeroon.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan jos jatkaa matkaa heti sen jälkeen. Eli kysyy, vastauksesta riippuen joko antaa numeronsa ja jatkaa matkaa tai sanoo ok ja jatkaa matkaa. Kaikenlainen vieressä kävely, seuraaminen, inttäminen tai muu on ehdoton, EHDOTON ei ja soittaisin varmaan salaa taskussa hätänumeroon.
MITÄ JOS KYSYN OOTKO NÄHNY ORAVIA TÄNÄÄ
En lähtökohtaisesti ymmärrä, miksi haluaisin jonkun täysin tuntemattoman tyypin kanssa treffeille. Ja jos joku ensimmäiseksi tuollaista ehdottaa, niin vastaus on kyllä ihan suoraan ei ja antaa kysyjästä todella sekopäinen kuvan.
Jos tunnen ihmisen töistä, harrastuksista, kavereiden kautta, on naapuri tmv. luonnollinen keskusteluyhteys on olemassa ja tyyppi vaikuttaa mielenkiintoiselta, niin tässä tilanteessa vasta (asialliset) treffipyynnöt on ok. Jos lähde treffeille, niin lähtökohtaisesti ihmisen pitää olla sellainen, jonka kanssa voisin harkita eläväni tulevaisuudessa. Tyyppi, jolla nyt on kivat silmät/tiukka peppu/nätti hymy tai muu vastaava pelkkä ulkoinen paskasyy ei todellakaan itsessään riitä treffeille lähtemisen perusteeksi.
En todellakaan halua tulla kenenkään häiritsemäks. En ole siellä tyrkyllä, vaan rauhoittumassa.
Onneks saan tarvittaessa 2 isoa koiraa ..
Ei enää kiinnosta miltä osasta naisista tuntuu. Menen missä menen, puhun mitä puhun. Voin kulkea perässäkin jos reittini niin menee. Hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ompahan täällä joku nainen miettinyt miten saisi urheilullisen miehen, että pitäisikö mennä lenkkipolun varteen odottamaan
Tämä on juuri oikea tapa. Pitää mennä lenkkipolun varteen odottamaan ja aina kun kiinnostava urheilullinen mies menee ohi niin viitataan. Sitten jos pysähtyy niin nappaa vain sen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää kiinnosta miltä osasta naisista tuntuu. Menen missä menen, puhun mitä puhun. Voin kulkea perässäkin jos reittini niin menee. Hyvää jatkoa.
Toivottavasti lenkkeilet laajalla alueella, koska muuten saatat saada äkkiä sellaisen maineen, että joku mies saattaa ottaa "puhutteluun". Itse en pienistä hätkähdä, on jo sen verran elämänkokemusta, joten autistiset töksäytykset jätän omaan arvoonsa ja jos perässä joku alkaa juosta niin päästän ohi. Jos ei mene ohi vaan selvästi jää seuraamaan, niin teen kuten olen tehnytkin eli kun vastaan tai kohdalle osuu muita ihmisiä niin kerron, mistä on kyse ("tuo mies seuraa perässäni, kun pysähdyn päästäkseni hänet ohi, hänkin pysähtyy, ja kun jatkan matkaa niin hän tulee taas perääni").
Alueella, missä ennen asuin, oli yksi outo tyyppi. Vaaraton mutta kummallinen, ja kyllä kaikki hänet tiesivät ja hänelle naureskelivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lenkkeilet laajalla alueella, koska muuten saatat saada äkkiä sellaisen maineen, että joku mies saattaa ottaa "puhutteluun". Itse en pienistä hätkähdä, on jo sen verran elämänkokemusta, joten autistiset töksäytykset jätän omaan arvoonsa ja jos perässä joku alkaa juosta niin päästän ohi. Jos ei mene ohi vaan selvästi jää seuraamaan, niin teen kuten olen tehnytkin eli kun vastaan tai kohdalle osuu muita ihmisiä niin kerron, mistä on kyse ("tuo mies seuraa perässäni, kun pysähdyn päästäkseni hänet ohi, hänkin pysähtyy, ja kun jatkan matkaa niin hän tulee taas perääni").
Alueella, missä ennen asuin, oli yksi outo tyyppi. Vaaraton mutta kummallinen, ja kyllä kaikki hänet tiesivät ja hänelle naureskelivat.
Terve tuloa juttusille vain. Enhän minä tee mitään, mitä ei naisetkaan saisi tehdä. Ei myöskään kiinnosta muiden naureskelut, ihan rauhassa.
Minä aiheutan sitä ihan olemalla olemassa, ethän sinä halua aiheuttaa syrjintää sen vuoksi, että jonkun ulkomuoto on erilainen? On todella kaksnaismoralistista sanoa itseään suvaitsevaiseksi, jos pelkän sukupuolen perusteella määritellään kuka saa puhua tai ottaa kontaktia. Suorastaan kuvottavaa.