Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei saa muuttua hää-ajankohdan ulkonäöstä

Vierailija
19.12.2020 |

Appiukko heitti aikoinaan tällaisen kommentin. Heillä appiukko tosiaan huolehtinut vaimoaan alistamalla siitä että anoppi on ikänsä ollut alipainoin ja pitkähiuksinen. Ne ovat naiseuden merkki. Tätä muistutellut myös miehelleni minun kuulleni. Mies ei ole koskaan minua alistanut, paitsi hän toivee etten leikkaisi lyhyitä hiuksia. Laiha olen aina ollut mutta lasten jälkeen muodokkaampi.

Eikös olekin aika sairasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sama sääntö pätee myös mieheen, niin voidaan sopia näin iän ja sairauksien tuomissa raameissa (mitään kauheusleikkauksia tai täyttöjä en suostu tekemään ulkonäön säilyttämiseksi). Mutta noin muuten nauraisin kyllä päin naamaa jos joku vakavissaan alkaa tuollaista sönköttämään.

Vierailija
2/5 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon pitää olla naisen oma päätös kunnioituksesta miestään kohtaan. Raskaana ollessa tietenkin tulee pallo eteen ja vähän kiloja, mutta ne lähtevät nopeasti imetyksen myötä. Ihan hyvin voi olla 45-vuotiaana samanpainoinen kuin 15-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä vähän tekemistä, että hiusraja pysyy.

Vierailija
4/5 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon pitää olla naisen oma päätös kunnioituksesta miestään kohtaan. Raskaana ollessa tietenkin tulee pallo eteen ja vähän kiloja, mutta ne lähtevät nopeasti imetyksen myötä. Ihan hyvin voi olla 45-vuotiaana samanpainoinen kuin 15-vuotiaana.

Ihmisen ulkonäkö muuttuu väistämättä ikääntyessä, vaikka paino pysyisikin samassa. Tollokin tajuaa sen, sokea ehkä ei.

Vierailija
5/5 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on muutakin kuin paino. Eli ei saisi vanheta, ysikymppisenäkin kaksi-kolmekymppisen näköinen  :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi