Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä on kuvattomassa deittiprofiilissa?

Vierailija
19.12.2020 |

Luullaanko ettei ulkonäkö paljastu koskaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni on esim. työpaikkansa takia. Oma kokemukseni on, että kuvattomien takana on ne komeimmat miehet. 

Miksi miinuksia? Siellä on ollut mm. entisiä ammattiurheilijoita, jotka ovat vieläkin hyvässä kunnossa. 

Mut miksi sitä pitää määkiä kaikille?

Kuvan kanssa.

Vierailija
22/29 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen järki, että kaikki eivät uskalla laittaa kuvaa koska puoliso tai puolison kaverit saattavat nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattomasta tulee mieleen, että on a) jotakin salattavaa, voi olla varattu tai jotenkin niin "julkkis" että ei halua kuvaansa näkyville, tai b) näyttää niin kauhealta, että kuva karkottaisi kiinnostuneet. Sellaiset profiilit taas, joissa ei ole kuvaa eikä tekstiäkään, hyvä jos oikean nimen on uskaltanut kirjoittaa (esim. Tinderissä näitä on), on kyllä yhtä tyhjän kanssa. Mikä syy kenelläkään olisi tykätä sellaisesta profiilista?

Vierailija
24/29 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvattomasta tulee mieleen, että on a) jotakin salattavaa, voi olla varattu tai jotenkin niin "julkkis" että ei halua kuvaansa näkyville, tai b) näyttää niin kauhealta, että kuva karkottaisi kiinnostuneet. Sellaiset profiilit taas, joissa ei ole kuvaa eikä tekstiäkään, hyvä jos oikean nimen on uskaltanut kirjoittaa (esim. Tinderissä näitä on), on kyllä yhtä tyhjän kanssa. Mikä syy kenelläkään olisi tykätä sellaisesta profiilista?

Minä olen niin onnellinen, että naiset yleensä ajattelevat tuolla tavalla. Sain komian miehen pois markkinoilta kuvattoman profiilin takaa. 

Vierailija
25/29 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin järkeä. 

Tee näin: Tinderiin kuvaton profiili, tekstiin selkeästi, että olet varattu ja mitä on tarjolla. Sitten tykkäät kaikista jonkun ikähaarukan 160 km etäisyydellä olevista naisista. Reippaasti vaan kaikille sydäntä.

Matseja tulee ehkä yksi päivässä. Jotkut itsekin varattuja, toiset ei välitä. Asiallinen keskustelu käyntiin, ei kikulin kuvia. Kahville, siisti ulkoasu, asialliset jutut. Jos ei ole suohirviön näköinen/ihme hiihtäjä, selkeä viestintä kiinnostuksesta, itsevarma fyysinen kontakti treffien lopuksi. Suutelu. 

Toiset treffit parempaan hotelliin, illallinen, esileikit, kovaa ajoa, jälkihellittelyt. Muista kumit. Pieni retrospektiivi aamulla: onhan fiilikset hyvät, kaikki ok? Suhdetta jatketaan kunnes molemmat/toinen on sitä mieltä, että on aika lopettaa. Erotaan hyvissä merkeissä. Reilu peli alusta saakka, ei mitään ihmeellisiä "vaimoni ei ymmärrä" tai "olen juuri eroamassa" -tarinoita. Yksi leikkikaveri kerrallaan, ei säätöä, keskity tähän.

Takaisin Tinderiin ja homma alusta.

Vierailija
26/29 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki järki. Valkkaa kaikki ulkonäköpainoitteiset ihmiset pois. 

Vierailija
27/29 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ainakin paljastuneet rumiksi ja lihaviksi. Noloa lopettaa kirjoittelu seinään kuvan nähtyä.

Jos sinulle ulkonäkö merkitsee eniten, miksi edes lähettäisit viestiä jollekin kuvattomalle? Niitä on varmaan kuitenkin vähemmistö, joten tuskin sinulla on pulaa kuvallisista ilmoituksista. 

Minä en koskaan laittaisi kuvaa, enkä edes lähettäisi sitä viestissä. Ties minne se päätyisi, jos mies olisikin täysi tolvana. Kertoisin ihan suoraan, ettei ulkonäköni kestä kuvaamista. Siitä sitten valitkoot ne miehet, joille asia ei ole ongelma. 

Vierailija
28/29 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun on mennyt tällaiseksi maailma. Jos et tykkää ladata itsestäsi kuvia nettiin, eikä sua löydy somestakaan, olet heti "epäilyttävä".

Ajatella, että vielä parikymmentä vuotta sitten oli ihan normaalia että seuraa haettiin lehti ilmoituksella ilman mitään kuvaa. Eikä tarvinnut olla mikään julkisesti esillä oleva henkilö ollakseen uskottava.

Minä joskus yritin kuvattomalla tilillä etsiä seuraa, mutta kuvaa ne miehet heti olivat vinkumassa. Ja sanoin että en minä laita itsestäni kuvia nettiin, en edes yksärinä, eikä heidänkään tarvinnut laittaa. Olisin ollut valmis tapaamaan ilman kuvia. Ei kelvannut.

Olen ihan perusnätti kyllä, mutta en vaan halua kuviani mihinkään nettiin.

Vierailija
29/29 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se profiilikuva on niin tärkeää. Eikö riitä että saat kuvan vaikka sähköpostitse halutessasi?