Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa naiset nirsoja nykyisin kun ei kelpaa leppilammet, haberit, dicapriot jne

Vierailija
19.12.2020 |

Enpä olisi uskonut ellen olisi tällä palstalla sen omilla silmillä nähnyt.

Mitä saumaa meillä tavisnaamoilla, keskipituisilla, jotka emme ole julkkismiljonääreillä sitten on?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mitään setämiehiä kukaan halua.

Vierailija
2/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nirso vaan realisti. Kelpuuttaisin noista kenet vaan, mutta mulla ei mitään mahiksia saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla vähintäänkin joku jännä miljonäärikiekkoilija...

Vierailija
4/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla vähintäänkin joku jännä miljonäärikiekkoilija...

Näinhän se on. Vaikka nainen olisi 30v+, yh tai lihava.

Vierailija
5/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistisesti ajateltuna en voi tietää kelpaisiko kukaan noista, kun en tunne henkilökohtaisesti. Ulkonäön puolesta kuka vaan noista kelpaisi. Kuten myös keskipituinen tai sitä lyhyempikin. Varallisuudella ei ole mulle väliä, aion pärjätä omillani.

Vierailija
6/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kelpaa. Koko sukupuoli ei kelpaa ennen kuin korjaatte itsenne. Tuliko selväksi? Ei kiinnosta kommunikointikyvyttömät eläinten/lasten/naisenraiskaaja/ahdistelija/hakkaaja/alistaja/päihdeongelmaiset/mieslapsiloiset.

Vierailija
7/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan tunnetusti seurustelevat tavisnaisten kanssa eivätkä mallien.

Vierailija
8/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä allu, tulet sitten tännekkin jauhamaan samaa pashkaa kuin s24:ssa. Sinulle on sielläkin miljoona kertaa sanottu että tavis nainen mielellään ottaa tavis miehen kunhan on NORMAALI(ei psyykehäiriöitä, ei juoppo jne) mutta siltikin jatkat ulinaasi jostain lätkänpelaajista. Montako lätkänpelaajaa näet tavis naisten kanssa? Ja kun menet ulos, katso kerrankin muita ihmisiä,pareja..miltä suurin osa pariskunnista ja perheistä näyttävät..aivan,taviksilta.

Vierailija
9/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haber tattis on kaunis tanssija, Mikon missi ja Caprion Victorias Secret malli.

Miksi tulet meille raivoamaan, kun et saa em tyttöystäviä? Ei se ole meidän vika, eikä noi täällä ole.

Vierailija
10/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten hienoa! Olen +50-vuotias lihava naiben.Etyä pystyn saamaan Leonardo di Caprion mieheksi !!!

Vierailija
11/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti hyvännäköisiä, miellyttää kyl silmää, mutta en halua julkkista eivätkä vaikuta yhtään samanlaisilta kuin itse olen. Joten ei kelpaisi. Kai sitä sanaa voi käyttää. Sitten taas jostain tavismiesten joukosta voi myös löytyä omaa silmää miellyttävä ja jotain yhteistä omaava mies, joka vie jalat alta. Joten älä ole huolissasi, ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Ainakaan kaikille naisille.

Vierailija
12/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä allu, tulet sitten tännekkin jauhamaan samaa pashkaa kuin s24:ssa. Sinulle on sielläkin miljoona kertaa sanottu että tavis nainen mielellään ottaa tavis miehen kunhan on NORMAALI(ei psyykehäiriöitä, ei juoppo jne) mutta siltikin jatkat ulinaasi jostain lätkänpelaajista. Montako lätkänpelaajaa näet tavis naisten kanssa? Ja kun menet ulos, katso kerrankin muita ihmisiä,pareja..miltä suurin osa pariskunnista ja perheistä näyttävät..aivan,taviksilta.

No tälle naisia on vaan sohvit, roosat, marttiinat ja muut julkkis- kaunottaret, muut on epä- naisia. Ei se voi mennä sohvin instasn kiukuttelemaan, että miksi ei hän kelpaa, kun sohvi poistaa sen seuraajista ja laittaa estot, niin siksi tulee tänne. Ikävää olisi, jos ei pystyisi enää sovin kuvien ääressä tumputtelemaan.

Vierailija
13/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöäpito, haloo! Miksi tämä yksi saa tätä samaa paskaa postata päivästä toiseen? Kohta alkaa naisien haukkuminen

Vierailija
14/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut käsityksen, että nuo olisivat jääneet yksin? Oletko joku mentaalitapaus?

Vierailija
15/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on mt-ongelmia. Älkjää ruokkiko trollia.

Vierailija
16/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistäköhän olen saanut tuollaista päähäni?!!??!

https://www.vauva.fi/keskustelu/2448973/onko_mikko_leppilampi_muka_nais…

Vierailija
19/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä huolisi noista miehistä ketään. Enhän edes tunne heitä. Julkisuuteen en missään nimessä halua enkä elää miehen rahoilla. Mitä syitä mulla siis jää jäljelle haluta noita miehiä? Pelkkä ulkonäkö?

Sitäpaitsi miksi haluta miehiä jotka kuitenkaan ei pitkällä tikullakaan koskisi minuun? Taviksiin mulla on edes jonkinlaiset mahikset, noihin tyyppeihin mahdollisuuteni on pyöreä nolla. Tai mennään varmaan jo pakkasen puolelle, ne on varmasti ilman naista mieluummin kuin mun kanssa 😄.

Vierailija
20/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSSYNLÄSSYNLÄÄÄÄÄÄÄ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi