Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Mikko Leppilampi muka naisten mielestä kuuma?

Vierailija
29.11.2015 |

Näin miehenä Mikko ei ole mitenkään omaan silmääni komean näköinen. Lisäksi vaikuttaa jotenkin teeskentelijältä ja ylimieliseltä.

Väittäisin, että ei ole edes keskivertoa kuumempi, mutta tietysti raha ja julkkisstatus saavat naisten sukat pyörimään.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän ei ole mitenkään erityisen hot..ihan tavallinen,jolla aavistuksen julkisuus noussu päähän.

Menee samaan kastiin Paasosen Heikin kanssa.

Vierailija
2/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisesti hyvännäköinen, mutta en ikinä huolisi. Joku siinä mättää ja en ole vielä keksinyt minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohan se ihan vitun komea, niinkuin Tomi Metsäketokin. Siinä kaksi kikkarapäistä nappisilmää, joita kaikki naiset haluaa panna, vaikka ovatkin ihan kusipäitä. Täällä palstalla noita miehiä vihataan, vaikka kaikki haluaisi antaa niitten lykkiä itseään kikkarat vaan heiluen. Tomikin vaa laulaa oopperaansa pillu mielessä vesi kielessä.

Vierailija
4/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö. Liian nättipoika.

Vierailija
5/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Samoin Heikistä.

Vierailija
6/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvännäköinen

Vierailija
7/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mielestäni. Monipuolisesti lahjakas kaveri, tykkään hän juonnoista, tasokasta ja varmaa esiintymistä.

Vierailija
8/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen. Just katselin että kylläpä se Mikollakin ikä alkaa näkyä ja pikkusen painoa keräänyt. Sehän alkaakin olla jo nelikymppinen setä-mies-

Vierailija
9/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää

Vierailija
10/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panis. Ärsyttävän näköinen.

Vierailija
11/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko näyttää siltä, että hän tietää/olettaa olevansa hyvännäköinen, ja se ei taas ole miehellä kaikkien naisten mielestä hyvä ominaisuus.

Vierailija
12/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko näyttää siltä, että hän tietää/olettaa olevansa hyvännäköinen, ja se ei taas ole miehellä kaikkien naisten mielestä hyvä ominaisuus.

Totta, hän on todella komea, mutta miehet jotka tietää olevansa komeita käyttävät asemaansa häikäilemättömästi hyväkseen. Se on väärin.

Vierailija
13/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun makuuni, eikä myöskään Tomi Metsäketo. Molemmat tavallisen näköisiä ja jotenkin vastenmielisiä. En ymmärrä Leppilammen suosiota. Sen taas ymmärrän, kun palstalla hehkutetaan esim. Kari Ketosta, Antti Reiniä ja Valtteri Torikkaa, he ovat ihania. Makunsa kullakin.

Vierailija
14/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuuma mun mielestä. Ei mitenkään rumakaan, mutta ei vaan sytytä.. niinku yhtään.

t. n32

Vierailija
15/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohan se ihan vitun komea, niinkuin Tomi Metsäketokin. Siinä kaksi kikkarapäistä nappisilmää, joita kaikki naiset haluaa panna, vaikka ovatkin ihan kusipäitä. Täällä palstalla noita miehiä vihataan, vaikka kaikki haluaisi antaa niitten lykkiä itseään kikkarat vaan heiluen. Tomikin vaa laulaa oopperaansa pillu mielessä vesi kielessä.

Mene muualle kertomaan fantasioistasi Tomi, meitä ei kiinnosta.

Vierailija
16/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni hän on ehdottomasti komea, vaikka ei ehkä enää ihan yhtä komea kuin nuorempana. Ei silti kuuma, koska jokin hänessä ärsyttää.

Vierailija
17/58 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakas ja itsevarma esiintyjä, noin luonnollisesti ei jokapoika pystykään esiintymään .Mutta joo-vaikuttaa vähän itserakkaalta.Mutta ehkä sitä itserakkautta sit just tarvitaan siihen et ei selvästikään hämmenny eikä liikoja mieti mitä muut hänestä ajattelevat.

Vierailija
18/58 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjoittelette henkilöiden nimillä, niin syytteitä alkaa tulla. Koska jo nimen mainitseminen ylittää syyte rajan!

Sivun ylläpitäjä EI ota mitään vastuuta teidän kirjoitteluistanne. Vaan te ITSE otatte vastuun, joka sanasta, joita kirjoitatte. Jos on Euroja liikaa, niin kirjoittakaa vaan, koska oikeuskulut ovat todella korkeita.

Kannattaa miettiä ja tosi tarkkaan nyt asiaa!

Vierailija
19/58 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakas ja itsevarma esiintyjä, noin luonnollisesti ei jokapoika pystykään esiintymään .Mutta joo-vaikuttaa vähän itserakkaalta.Mutta ehkä sitä itserakkautta sit just tarvitaan siihen et ei selvästikään hämmenny eikä liikoja mieti mitä muut hänestä ajattelevat.

Eikö se kuitenkin ole koulutettu näyttelijä, joten turha verrata jonkun taviksen esiintymiseen. Saa kuitenkin lähes kenet naisen haluaa.

Vierailija
20/58 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on söpö. Mä tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi