Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia käytöstä äidiltäni?

Vierailija
13.05.2014 |

Lyhyesti siis: olen 25-vuotias nainen, äitini 44, molemmat olemme nyt parisuhteessa. Oma nykyinen mieheni on 40-vuotias, varsinainen suhteemme kestänyt vasta puoli vuotta, mutta olemme vuoden tunteneet yhteensä (alkoi seksisuhteena). Äiti siis itsekin seurustelee, on seurustellut kai pari vuotta nyt, hänkin vanhemman miehen kanssa (50+).

Nyt olen ollut hämmentynyt ne pari kertaa kun olemme tämän tuoreen miesystäväni kanssa käyneet lounastamassa äidin ja hänen kumppaninsa kanssa. Pari kertaa nähty myös niin, että olemme vain äitiä moikanneet. Musta suoraan sanottuna tuntuu, että äiti flirttailee tahtomattaan tuolle mun miehelle, käyttäytyy jotenkin tosi erilailla ja hihitellen ja heilutellen itseään kuin joku pikkutyttö. Nolo olo tulee, varsinkin silloin kun äidin oma miesystävä on mukana. Sitten kaikki koittaa vaan olla kuin ei mitään, itse koitan jotenkin aina tasotella tilannetta ja vaihtaa aihetta jos menee överiksi se hihittely (varsinkin jos on alkoholia mukana illanvietossa).

Ei ole siis kertaakaan ollut vielä sellaista normaalia, tasapuolista illallista. Äiti muuttuu outoon yli-innokkaaseen rooliinsa, puhuu ja kyselee selvästi eniten vain tältä mun mieheltä. Ei mitään, että kaikki juteltaisiin yhdessä. Kaikki mitä mun mies tekee on niin hienoa, äitin kiltti mies kuuntelee vaan vieressä kun äiti mulle joskus hehkuttaa, miten kivan kumppanin oon löytänyt ja luettelee hyviä puolia. Säälittää, koska mä tykkään kyllä kovasti tosta hänen symppiksestä miehestään, jää varjoon ja itse olisin mustasukkainen tosta äitini teinimäisestä käytöksestä jos olisin hän. En tiedä sitten tajuaako tai näkeekö tilannetta samalla tavalla, tosin mun mielestä se on aivan superilmeistä. Uhkana en häntä kuitenkaan pidä, todellakaan. Enemmänkin nolottaa. Miten tämmösen asian oman äitinsä kanssa muka ottaa esille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ottaisi sitä mitenkään esille. Antaa hänen olla sellainen kuin on. Oma äitini on vähän samantyyppinen, hän siitä syystä että häntä vähän jännittää miesystäväni kohtaaminen ja hän reagoi jännitykseen "flirttivaihteella".

Vierailija
2/5 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa äitisi olla puumanainen! Pidä kiinni sussustasi, tai jää luu käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini täyttää 50 ensvuonna olen itte yli 30 v. Olen aina pitänyt normaalina sitä että omien vanhempien ikäpolvensa kanssa ei aletaan hellustelemaan. Suoraan sanottuna 10 vuotta ikäeroa on maksimi suuntaansa. Sitten ollaan jo toisella vuosikymmenellä ja erot on suuret kaikessa.

Vierailija
4/5 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:22"]

En minä ottaisi sitä mitenkään esille. Antaa hänen olla sellainen kuin on. Oma äitini on vähän samantyyppinen, hän siitä syystä että häntä vähän jännittää miesystäväni kohtaaminen ja hän reagoi jännitykseen "flirttivaihteella".

[/quote]

Tämä oli kyllä hyvä kommentti. Koska äitini kyllä käyttäytyy vähän samalla tavalla myös ihmisten kanssa, joita jotenkin muka katsoo ylöspäin tai ovat vieraita ja jännittää. Tulee vaan niin vaikea olo kun menee ihme showksi välillä koko yhteinen hetki tuolla porukalla. Ehkä se ajan kanssa muuttuu sitten. -ap

Vierailija
5/5 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän noloa, mutta mitäs otit äitisi ikäisen miehen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi