Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu ei ole muuttanut aikuisena kertaakaan?

Vierailija
05.05.2014 |

Olen vähän päälle kolmekymppinen enkä ole koskaan aikuisiälläni muuttanut. Vanhempani ovat asuneet samassa talossa siitä saakka, kun olin parivuotias, ja asuin heidän luonaan koko opiskeluaikanikin. Nykyään asun ulkomailla ei-suomalaisen mieheni kanssa, joka hänkin on asunut samassa asunnossa yli 25 vuotta. Onko muita, jotka eivät ole koskaan muuttaneet? Tarkoitan muutolla sitä, kun kaikki huonekalut ja muu omaisuus otetaan mukaan ja asunnosta tulee lopullisesti entinen. Tänne nykyiseen kotiini tulin asumaan pelkän yhden matkalaukun kanssa, joten en laske sitä varsinaiseksi muutoksi. Omia huonekaluja tai omaa, alusta asti sisustamaani asuntoa minulla ei ole koskaan ollut, vaan olen aina asunut "jonkun muun kodissa" – ensin vanhempieni, sitten mieheni.  

Tulin ajatelleeksi tätä, kun kaverini kertoi muuttaneensa yli 20 kertaa viimeisten 10 vuoden aikana. Itse en ole koskaan kokenut tarvetta muuttaa ja muuttamisen ajatteleminenkin tuntuu ahdistavalta. Miten teillä muilla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole aikuisena muuttanut vielä kertaakaan. Alaikäisenä kylläkin muutin vanhempieni luolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla