Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä? Nettideitin outo toiminta

Vierailija
13.05.2014 |

Kaipaisin mielipiteitä tilanteeseeni. Vastasin jonkin aikaa sitten erääseen netistä löytämääni deitti-ilmoitukseen. En ole pahemmin tällaista harrastanut aikaisemmin, ja katselin ilmoituksia vähän uteliaisuuttani, mutta tämä jotenkin jäi mieleen, sillä mies vaikutti sen perusteella todella hyvin minulle sopivalta. Viestittelimme pitkiä viestejä, olemme soitelleet ja nyt tavanneetkin. Koko ajan on ollut tosi mukava keskustella miehen kanssa ja vaikuttaisi, että meillä on todella paljon samoja arvoja ja haaveita, ja pidämme monista samoista asioista. Tapaaminen ei nyt välttämättä ollut mikään 'Love at first sight' -kokemus, mutta kuitenkin ihan positiivinen vaikutelma jäi, eikä mitään pahaa sanottavaa.

Kuitenkin, juuri hieman ennen ensitapaamistamme huomasin, että mies oli julkaissut uuden deitti-ilmoituksen. Kirjoitustyyli tunnistettavissa, samoja fraaseja ym. joten ei voinut erehtyä. Erona kuitenkin oli, että nyt oli etsimässä pääasiassa seksiseuraa, kun aikaisempi ilmoitus, mihin minäkin olin vastannut, oli tositarkoituksella ja loppuelämän kumppania etsimässä ja vaikka mitä. Eikä tässä vielä kaikki: juuri kun mies oli itse ehdottanut (puhelimessa) uutta tapaamista, oli heti seuraavana aamuna ilmestynyt uusi ilmoitus, tällä kertaa melko epämääräinen, ihan eri tietoja miehestä (esim. hiustenväri eri), mutta edelleen useampia samoja fraaseja ja tyyli tunnistettavissa.

En nyt oikein ota selvää tuosta, mitä oikein mahtaa hakea, ja kannattaako häneen ylipäätänsä tutustua tuon enempää, jotenkin epäilyttää tosi paljon noiden ilmoitusten vuoksi. Kuitenkin mies vaikuttaa sen verran hyvältä tapaukselta, että tavallaan tekisi kuitenkin mieli selvittää, olisiko tässä jotain potentiaalia. Vai onko hän vain liian hyvä ollakseen totta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:58"]

Ei kaikkia munia samaan koriin.

[/quote]

mun äidin neuvo mulle miesten suhteen nuoresta alkaen! :)

Vierailija
22/25 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis paljon ottajia....ja ehkä joillekin olen antanut ymmärtää, , mutta en ole ymmärtänyt antaa. Nyt yhden kanssa päästy vähän pidemmälle..vain ja ainoastaan sen vuoksi että sanoin hälle "nopeat syövät hitaat"..ja hän ymmärsi tämän.

Hänen lisäksi muutama varavaihtoehto joita saa mennä käyttämään jos tarve vaatii;)

Vantaa, espoo, tampere nyt lähinnä..ai niin ja turussa kaksi;) osa varattuja jotka ovat valmiita tuottamaan nautintoa vaikka vain sen yhden kerran..omasta toiveestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:08"]Täällä se etunimen eka kirjain on T.

[/quote]

Jes, ei ole sama ainakaan kyseessä!

-Ap

Vierailija
24/25 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tutustua enempää. Selvästi pelaa vain, tulisi aiheuttamaan sinulle paljon murhetta. 

Vierailija
25/25 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:50"]Ei kannata tutustua enempää. Selvästi pelaa vain, tulisi aiheuttamaan sinulle paljon murhetta. 

[/quote]

Tätä minäkin pelkään, kuitenkaan en jaksaisi mitään leikkimistä, vaan jos sopivan ihmisen löydän, ihan vakava suhde olisi haussa.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän