Rannekoru, tietääkö kukaan merkkiä?
Hei!
Näin eräällä naisella kauniin rannekorun ja olen huonolla menestyksellä googlettanut, ei ole tullut vastaan. Eli oli sellainen suht ohut, nahkainen, joka kieputettiin usemman kerran ranteen ympäri. Väri siinä oli sininen tai haalea musta ja lisäksi siinä oli jotain kirjoitusta ja "timantteja" muutamia. Olisko mitään vinkkiä/linkkiä heittää kellään..?
Kommentit (16)
Hei!
Luulen että kyseessä voisi olla nahkainen Stella-rannekoru joka myynnissä ainakin Finnairin lennoilla:
Siinä näkemässäni oli siis jotain tekstiä ja harvakseltaan noita "timantteja"..
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:14"]
Hei!
Luulen että kyseessä voisi olla nahkainen Stella-rannekoru joka myynnissä ainakin Finnairin lennoilla:
[/quote]
Laitan vielä kuvan tuosta Vernadasta, malleja on siis monta, on strassisydämellä yms varustettuja rannekkeita
Indiebandiltä saa tilattua just sellaisen kun haluaa, tekee kaikki mittatilaustyönä ja edullisesti. Suosittelen! Www.indiebandbracelets.com
Vernada mulla ainaski on sellainen
Kiitos vinkeistä, valitettavasti vielä ei tärpännyt..
Snöllä on. Itsellä valkoinen nahkakainen kieputeltava koru jossa muutama killutin. ;D
Hei!
http://www.preordershop.fi/SelectProd.do?prodId=7181&manufacturer=House+of+Elliott&category=Korut&name=Stella+Rannekoru&model=+