Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole tutkittu lainkaan mitä rokote tekee sikiölle.

Vierailija
18.12.2020 |

Kannattaa varmistaa ettei ole raskaana. Olisi surullista vammauttaa lapsi mitättömän flunssarokotteen vuoksi.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukkokanne odotettavissa kun ihmiset pakotetaan rokotuksiin ja siitä seuraa ongelmia.

Ainakaan Suomessa ketään ei pakoteta. Täysin vapaaehtoista niin kuin muutkin rokotukset. 

EU:ssa kaavaillaan jo rokotekorttia mikä vaaditaan jos haluaa matkustella. Et siitä voi miettiä kuinka vapaaehtoista se on kun ilman rokotetta ei voi tehdä mitään.

Tai sitten voi miettiä, miten köyhä elämä on jos matkustaminen on ainut elämän sisältö. 

Suomalaisten elämä on köyhä. Matkustelu on ainut rikkaus suomalaiselle.

Vierailija
42/56 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tutkittu myöskään esimerkiksi lapsilla 😱😱😱😱

On tutkittu ainoastaan terveillä aikuisilla. Juuri niillä joihin korona ei vaikuta juuri mitään.

Saadaan hienot tehoprosentit😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin tuo rokote on ihan kaikille (myös terveydenhuollon henkilöstölle!) Täysin vapaaehtoinen rokote, joten turha kai siitä on meuhkata. Halukkaat ottavat ja toivottavasti sen saavat. Olen siinä käsityksessä, että hyvin moni ihminen olisi halukas ottamaan sen ja kiitos heidän pääsemme vähitellen palaamaan normaaliin. En itsekään uskalla ottaa rokotetta ensimmäisten joukossa vaikka työssäni on erityinen riski tämän viruksen saaneille. Olen silti todella kiitollinen heille kaikille lukuisille ihmisille jotka tämän haluavat ottaa ja auttavat meitä palaamaan kohti normaalia.

Oletpa ihana ihminen. Muut ottakoot riskit ja mina sitten korjaan sadon kun raskas tyo on tehty.

Vierailija
44/56 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tutkittu myöskään esimerkiksi lapsilla 😱😱😱😱

On tutkittu ainoastaan terveillä aikuisilla. Juuri niillä joihin korona ei vaikuta juuri mitään.

Saadaan hienot tehoprosentit😂

Eiköhän se yksinkertainen syy ole se, että jos jotain haittavaikutuksia ilmenee, 'terveet aikuiset' todennäköisimmin selviävät niistä?

Ja kun riittävän laajalti ensin tutkitaan terveillä aikuisilla niin sitten sen jälkeen lapset ja heikot voidaan vähitellen laskentaa testaukseen - USAssa joku rokote ainakin jo testivaiheessa 12-18(?) v nuorilla.

Mutta jos löydetään edes 'terveillä aikuisilla' toimiva rokote ja sitä käytetään niin se jo suojaa melko hyvin myös niitä heikkoja kun virus ei pääse vapaasti jylläämään.

Vierailija
45/56 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin tuo rokote on ihan kaikille (myös terveydenhuollon henkilöstölle!) Täysin vapaaehtoinen rokote, joten turha kai siitä on meuhkata. Halukkaat ottavat ja toivottavasti sen saavat. Olen siinä käsityksessä, että hyvin moni ihminen olisi halukas ottamaan sen ja kiitos heidän pääsemme vähitellen palaamaan normaaliin. En itsekään uskalla ottaa rokotetta ensimmäisten joukossa vaikka työssäni on erityinen riski tämän viruksen saaneille. Olen silti todella kiitollinen heille kaikille lukuisille ihmisille jotka tämän haluavat ottaa ja auttavat meitä palaamaan kohti normaalia.

Oletpa ihana ihminen. Muut ottakoot riskit ja mina sitten korjaan sadon kun raskas tyo on tehty.

Sitä sanotaan viisaudeksi!

Ohis

Vierailija
46/56 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukkokanne odotettavissa kun ihmiset pakotetaan rokotuksiin ja siitä seuraa ongelmia.

Ainakaan Suomessa ketään ei pakoteta. Täysin vapaaehtoista niin kuin muutkin rokotukset. 

EU:ssa kaavaillaan jo rokotekorttia mikä vaaditaan jos haluaa matkustella. Et siitä voi miettiä kuinka vapaaehtoista se on kun ilman rokotetta ei voi tehdä mitään.

Tai sitten voi miettiä, miten köyhä elämä on jos matkustaminen on ainut elämän sisältö. 

Suomalaisten elämä on köyhä. Matkustelu on ainut rikkaus suomalaiselle.

Puhu vain omasta puolestasi. Suurimmalla osalla kapasiteetti riittää tekemään elämästä rikasta Suomessakin. Eikä vaadi edes paljoa kapasiteettia. 

Vierailija
47/56 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaapa sinullekin muiden testaamat tuotteet kelvata. Lääkkeitä ja rokotteita myöten. 

Vierailija
48/56 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä melkein menee usko ihmiskuntaan, kun kuulen jommankumman näistä kysymyksistä:

- onko rokotetta tutkittu raskaana olevilla?

Ymmärrätkö, että lääketutkimuksiin osallistuvat ovat vapaaehtoisia IHMISIÄ. Kuka raskaana oleva nainen menisi vapaaehtoisesti ihan uuden lääkkeen tai rokotteen tutkimukseen? Minkä maan viranomainen ja mikä lääkefirma sen sallisi? Lääkkeitä ja rokotuksia varten ei ole missään (ONNEKSI) mitään satojentuhansien ihmisten häkkifarmia, jossa raskaana oleville orjille annetaan lääkkeitä tahdonvastaisesti.

- onko tietoa tämän rokotteen usean vuoden pitkäaikaisvaikutuksista?

Kun tämä pandemia alkoi helmikuussa. Rokotetutkimukset alkoivat kesän korvilla. Millä aikakoneella ajattelit meidän voivan mennä vuoteen 2023 katsomaan koronarokotusten pitkäaikaisvaikutuksia?

Vierailija
49/56 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aiot ottaa rokotteen, toimit kuvaamallasi tavalla. Nimittäin jotkut ovat ottaneet riskin ja toimineet koehenkilöinä. Se on merkittävästi isompi riski kuin ottaa jo valmiiksi testattu rokote. 

Vierailija
50/56 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaapa sinullekin muiden testaamat tuotteet kelvata. Lääkkeitä ja rokotteita myöten. 

Olen ollut vapaaehtoisena laaketieteellisessa tutkimuksessa. Oletko sina? Ei kannata kommentoida asiasta josta ei mitaan tieda.

Vierailija
51/56 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vapaaehtoisena laaketieteellisessa tutkimuksessa. Oletko sina? Ei kannata kommentoida asiasta josta ei mitaan tieda.

No yksi tutkimusosallistuminen nyt ei ole mitään. Siinähän ei välttämättä edes laiteta kehoon ainetta, jonka vaikutuksista ei tiedetä kovin tarkasti. Ei tosiaan kannata kommentoida, kun ei tiedä asioista. Eikä edes ymmärrä vastapuolen argumenttia. 

Vierailija
52/56 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen. Ja siksipä tiedänkin, että lääketieteellisessä tutkimuksessa ei välttämättä testata lääkkeitä tai rokotteita. Tiesitkö sinä?

Vierailija
53/56 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rokote muutenkin kannata aloittaa perusterveistä? Sitä ei tiedä mitä vaikeuksia rokote tuo syöpä-, verenpaine-, chronintautipotilaille , diabeetikoille yms lihavillekin on se on yksi riski. Testais terveillä ensin.

Vierailija
54/56 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs tutkit? Vastaapa ap tähän.

En ole ap mutta eläinkokeilla tietenkin. Oletteko ihan tolloja. Nyt ne on skipattu.

Vierailija
55/56 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri mitään rokotteita ei suositella raskaana olevalle.

Miten ihmeessä tuotakin tutkisit, meinaatko että jostain löytyisi vapaaehtoisia tutkimusryhmään? (Toivottavasti ei löytyisi...)

Eläinkokeista saadaan jotain osviittaa mutta toinen tapa on se että rokote laitetaan myyntiin eikä suositella raskaanaoleville ja myöhemmissä seurantatutkimuksissa seulotetaan tietämättään raskaana olleet ja vähän rokottamisen jälkeen raskaaksi tulleet ja katsotaan miten kävi.

Vierailija
56/56 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana olevia ei rokotetta.

Etkö tuotakaan tiedä?

.

Yhdysvalloissa oli rokotettu raskaana oleva nainen. Kuva kiertää Facebookissa solkenaan. Luepa tämä

https://www.google.com/amp/s/www.cnbc.com/amp/2020/12/10/dr-fauci-says-…