Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elänyt ennenkin.

Vierailija
12.05.2014 |

Tunnen sen kun meditoin. Olenko voinut elää aikasemmin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

entiset elämät ei ole lahko tai uskontoja. se on jokaisen syvä tunne mitä on tapahtunut joskus ennen tätä elämää...ei siihen lääkkeet auta. jotkut tietää ja tuntee...toki vois elää pinnalista elämää bailaten. jokaisen oma valinta jokainen elää niin ku tykkää...ihan sama mulle mut ei muillakaan arvostelemisen aihetta jos kokee elämän pelkkänä bileenä...onnee niillekkin.......

Vierailija
22/24 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mikä olen ollut. Tietääkö kukaan muu?

Luulen törmänneeni entiseen minääni netissä. Varmaks en voi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eletäänkukin tahoillamme kirjoitti:

entiset elämät ei ole lahko tai uskontoja. se on jokaisen syvä tunne mitä on tapahtunut joskus ennen tätä elämää...ei siihen lääkkeet auta. jotkut tietää ja tuntee...toki vois elää pinnalista elämää bailaten. jokaisen oma valinta jokainen elää niin ku tykkää...ihan sama mulle mut ei muillakaan arvostelemisen aihetta jos kokee elämän pelkkänä bileenä...onnee niillekkin.......

Elä sinäkin tämä yksi ja ainutkertainen elämäsi niin hyvin kuin pystyt, jotta lopun koittaessa ei tarvitse miettiä mitä kaikkea olisi pitänyt tehdä toisin.

Vierailija
24/24 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olet kiinnostunut lukemaan tän palstan juttuja,miksiköhän? Siksikö,että voit päteä,kun osaat sanoa lauseen "menkää nukkumaan tai ottakaa lääkkeet".Vai kiinnostaako aihe?Ei kai kukaan muuten tänne kommentoimaan tule.Vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä