Olen elänyt ennenkin.
Tunnen sen kun meditoin. Olenko voinut elää aikasemmin.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:20"]Mikä se juttu on et peilistä näkee entisen elämän.
[/quote]
En oo kuullu.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:22"]
Ihminen elää vain yhden elämän ja se siitä.
[/quote] Sinähän et sitä voi tietää :)
Et tuijottaa peiliä ja näkee entisen elämän. Googlettakaa. Iltalääkkeet vai :) vaiha jo lurinat. Olen herkkä ihminen ja inhoan ilkeilyä.
Nuorena halusin että jälleensyntymä on totta. Nyt nelikymppisenä ajatus kauhistuttaa, samoin hirvittää ajatus taivaaseen joutumisesta. Tai suostun menemään,sinne jos ei tarvi sanoa sanaakaan kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:39"]Tiedän mikä olen ollut. Tietääkö kukaan muu?
[/quote]
Tiedän.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:41"]Pitäisköhän sun hankkia elämä ihan tähän nykyhetkeenkin.
[/quote] Älä ala hankalaksi. Mene pitsalle jos nälkä.
Ihmiset herkistykää ja pysähtykää, älkää olko niin kovia. Henkiä on ja muutakin kun tämä elämä.
Ihmiset herkistykää ja pysähtykää, älkää olko niin kovia. Henkiä on ja muutakin kun tämä elämä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:21"]
Oisko teidän aika ottaa iltalääkkeet ja mennä nukkumaan?
[/quote]
Mikä helvett sua vaivaa kun et osa kunnioittaa toisten uskonnollisia näkemyksiä? Luuletko, että vain järjestäytyneitä uskontoja pitää kunnioittaa? Jokaisella on oma uskonsa.
Sama. Olen muistanut rentoutuessani.