Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postipakettien liikenne jumissa kun postipakettien lähettäminen pakettiautomaatista ei etene.

Vierailija
18.12.2020 |

Siellä ne kököttää päiviä kun Posti ei saa niitä eteenpäin. Kannattaa varautua tähän jos jotain meinaa postittaa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niitä ei noudeta, vai mitä tarkoitat?

Vierailija
2/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saattaa olla lähteneet ajallaan eteenpäin mutta niitä ei ole kirjattu vielä järjestelmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kököttäisi siellä automaatissa odottamassa lähtöä?

Vierailija
4/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tunti sitten ilmoituksen paketistani automaatista, mä odotan nyt poikaa kotiin, että pääsen hakemaan äkkiä pois.

Tai voisin muuten lähteäkin kävellen ja poika hakee mut sitten tullessaan sieltä kaupalta pois! JOo! niinhän mä nyt teenkin.

Vierailija
5/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse noudan paketit automaatista vasta joulun jälkeen. Silloin on vähemmän ruuhkaa

Vierailija
6/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paketteja voi myös lähettää automaateista. Silloin Posti noutaa ne, jos noutaa.

Vierailija
7/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin vika. S......n tunarit!

Vierailija
8/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähä joulua edeltään viikonloppuun ei panostettu? Tänä viikonloppuna porukka tunkee noi automaatit hetkessä tukkoon.

Vierailija
9/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen puretaan ruuhkat.

Vierailija
10/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kestää se haku kun on toisella puolella kaupunkia se mun paketti 👎🏻

Vierailija
11/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paketteja voi myös lähettää automaateista. Silloin Posti noutaa ne, jos noutaa.

Ai niin! Mä unohdin että sieltä voi lähettääkin. Mitä jos soittaa postiin ja sanoo niille että menkää tyhjentämään lähtevät? Kai niillä joku aspa vielä on? Vai onko?

Vierailija
12/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, mis mun uus puhelin o? 😱

Vierailija
13/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posteissa ja matkahuollon palvelupisteissä toivotaan, että paketit haettaisiin mahdollisimman pian pois niiden saavuttua. Näin vapautuu uusille paketeille tilaa näin jouluruuhkan aikaan, eikä paketteja jouduta toimittamaan niin paljon muihin noutopisteisiin, joskus kaukanakin oleviin.

Vierailija
14/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan perke*en v* ussa nyt paketit. Tilasin läheiselle, ovat menneet kilometrien päähän. Automaatteja on joku 4 lähellä, ja asiamiesposti, silti on viety paikkaan jota vastaanottaja ei edes tiedä. No, joutui sairaalaan muutenkin, ei saa rasittaa itseään. Voi v* u nyt.kunhan pääsee sieltä sairaalasta niin voi kävellä 4 km hakemaan. Voi v*u. En tilaa enää koskaan jolulun pop up -pisteiden aikana. Tämäkin tilaus oli yksi, kuvittelin tulevan yhdessä paketissa. Ja se helvetin kärkkäinen lähetti neljässä, joita nyt ympäri ksupunkia etsitään.

Vierailija
15/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä!!!

Todella moni valittaa, että paketti on toimitettu johonkin ihan muualle kuin mihin sen tilasi. Ja postista valitetaan, että ihmiset eivät hae pakettejaan. No eivät kai, kun se on toimitettu johonkin postikonttoriin 13 km päähän kotoa (tositilanne!), mistä se pitää jonottaa tiskiltä, eikä sitä voitu toimittaa siihen 200 m päähän kotoa olevaan automaattiin/toimipisteeseen, josta sen olisi hakenut puolen tunnin kuluttua saapumsilmoituksesta...

Minäkin tilasin paketin. Kilometrin säteellä kotoani on 6 pakettiautomaattia joista sen voisi hakea, ja saan sen haettua helposti. Tilasin sen automaattiin, joka on 300 m päässä kotoani.

Ja se oli toimitettu 6 km pähään kotoani paikkaan, johon minulla ei ole mitään kulkua. Arvatkaas, miksi kesti monta päivää että sain haettua paketin?

Ja sama kaikilla muillakin. Kaikkien paketit toimitetaan johonkin muualle kuin mihin paketin tilasi, joten kaikki joutuvat hakemaan ne pakettinsa jostan persesuolen mutkasta. Ei ihme jos joka paikka on tukossa ja paketteja ei haeta...

Vierailija
16/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla meni sentään vaan toiselle puolelle kaupunkia, minun pakettini meni naapurikaupunkiin... Huvitti kyllä hiukan, kun sain viestin, että pakettisi valitettavasti ohjautui muualle, haethan nopeasti.

Vierailija
17/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun postipaketti joka lähetettiin aamulla pakettiautomaatista makaa vieläkin siellä automaatissa. :D Ei näytä kiire painavan postia vaikka on vuoden kiireisin viikonloppu.

Mun mielestä turhaan syyllistetään kuluttajia siitä etteivät hae heti paketteja jos Posti ei edes itse saa niitä haettua. Tänä viikonloppuna luulisi, että nuo tyhjennetään monta kertaa päivässä kun kerta suuressa kauppakeskuksessa on pakettiautomaatti.

Vierailija
18/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä nii... Niinpä NIIN......

Ihan pakko kysyä, että tiedätkö mitä eroa POSTILLA ja MATKAHUOLLOLLA on? Ei nimittäin ole sama asia...... Miten tätä ei tajua niin moni ihminen.........

T: Ex-PostiUkko.............

Vierailija
19/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun postipaketti joka lähetettiin aamulla pakettiautomaatista makaa vieläkin siellä automaatissa. :D Ei näytä kiire painavan postia vaikka on vuoden kiireisin viikonloppu.

Mun mielestä turhaan syyllistetään kuluttajia siitä etteivät hae heti paketteja jos Posti ei edes itse saa niitä haettua. Tänä viikonloppuna luulisi, että nuo tyhjennetään monta kertaa päivässä kun kerta suuressa kauppakeskuksessa on pakettiautomaatti.

Ei siellä automaatilla montaa kertaa päivässä käydä tyhjentelemässä. Jos tänään oli jo käyty ennen kuin veit pakettisi niin siellä se odottaa mahdollisesti maanantaihin asti. Itselleni kävi näin mutta ei se postin vika ollut.

Vierailija
20/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse noudan paketit automaatista vasta joulun jälkeen. Silloin on vähemmän ruuhkaa

Missä on niin ruuhkainen automaatti että pitää odotella lähes viikko ennen kun uskaltaa paketit hakea? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi