Tajusin miksi ei tuoda esiin, että koronarokote suojelee ainoastaan sen ottajaa?
Siksi koska katoaa "velvollisuuden" ajatus tuosta rokotteen ottamisesta. Ajatellaan että ihmiset ei ottaisi rokotetta ensisijaisesti oman turvallisuuden takia, vaan velvollisuudesta muita kohtaan, ettei tartuta heitä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä menettänyt uskoni suomalaisiin lähes täysin tämän vuoden aikana… Näen jokaisen maskittoman vastaantulijan välinpitämättömänä kanssaihmisten terveydestä. ”Ihan sama kuoleeko muut”, viestittää maskiton.
Ootko sä joku 5-vuotias? Ihan itsestään selvää, että JOKAINEN menee oma napa edellä
Ei se kylläkään ole ollenkaan selvää. Yhteiskuntarauha perustuu aika pitkälle siihen, että vallitsee tietty luottamus siihen, että muilla on väliä. Voit toki määritellä, että omanapaisuus ei tarkoita etteikö muiden navoilla olisi mitään väliä, mutta veikkaan että tarkoitat juuri sitä mitä sanot, koska sävysi on hiukan halveksiva. Että muiden navat eivät missään tilanteessa koskaan menisi oman edelle, hetkeksikään. Ja se vain ei ole totta useimmista ihmisistä. Jokainen järkevä yhteiskunta on hillinnyt itsekeskeisyyttä ja paheksunut sen vapaata ilmaisua.
Kysymys kuuluu, miksi joku haluaa uskotella muuta?
Mitä järkeä lokiikkaa siinä olisikaan että ottamallaan rokotteella suojaa jotain toista kun sitten sen toisen täytyisi sillä hänen rokotteellaan suojata taas minua, WTF? Ihan kuin minun juoma kalja menisi kaverin päähän ja kaverin juoma minun päähäni
Miettisin nyt sitäkin millaista aikaa elämme hengellisessä mielessä . On myös näkymätön henkimaailma, taistelu sieluistamme. Antikristuksen ilmestyminen on lähellä ja monet merkit twiittaavat myös ylöstempauksen läheisyyteen . Eli ovatko nämä rokotuskampanjoiksi väitetyt massapiikittäjäisetkään enää mitään viattomia taudiotorjuntatalkoita vain,
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä menettänyt uskoni suomalaisiin lähes täysin tämän vuoden aikana… Näen jokaisen maskittoman vastaantulijan välinpitämättömänä kanssaihmisten terveydestä. ”Ihan sama kuoleeko muut”, viestittää maskiton.
Mä olen taas surullisena seurannut vierestä, miten aivopestävissä ihmiset ovat. Kaikki tähän astiset julkaisut viittaavat siihen, että yhdessäkään maassa maskipakolla ei olla ehkäisty leviämistä. Päin vastoin maskipakon jälkeen tapaukset ovat lisääntyneet. Ja harmittaa, kun niin moni uskoo valtamedian propagandaan. Miksi ei kuunnella niitä tuhansia arvostettuja lääkäreitä ja tutkijoita, jotka oikeasti tekevät työtä tuolla kentällä ja heidän tutkimustuloksensa ovat vakuuttavia?
Pcr-testi on kyseenalaistettu ympäri maailmaa. Tästä johtuen saamme jatkuvasti oireettomia positiivisia testituloksia vaikka harvalla tämä virus oikeasti on. Ihmisiä kuolee jatkuvasti, varsinkin todella vanhoja ihmisiä. Nyt nämä kuolemat plus influenssakuolemat on niputettu kaikki koronakuolemiksi edes tarkistamatta oikeaa kuolinsyytä. Mihin on kausi-influenssa kadonnut maailmasta? Outoa. Tähän aikaan vuodesta sairaalan vuodepaikat täyttyvät influenssapotilaista. Nyt niitä ei ole muka ollenkaan?
Niin monta kysymysmerkkiä, mutta thl ei suostu mihinkään vastaamaan. Kaikki heidän vastainen asiallinen kritiikki leimataan median toimesta sala liitto t eorioiksi ja asioita epäilevät ihmiset vähän tyhmiksi ja ajattelemattomiksi. Missä julkinen avoin keskustelu asian tiimoilta? Miksi nämä arvostetut lääkärit ja tutkijat, jotka puhuvat totuutta sensuroidaan youtubesta ja eri medioista ja pilkataan julkisesti?
Niin paljon rautalankaa ei löydy, että tämä asia uppoaisi kaikkien järkeen.