Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aikuinen ja yhä edelleen menetän hermot äitiini

Vierailija
18.12.2020 |

Koska hän ei ikinä anna minun elää rauhassa. Jatkuvaa pommitusta, soittelee peräjälkeen, jättää ääniviestejä (ei edes yhtä vaan USEITA), joissa itkeä vinkuu teatraalisesti milloin mitäkin pas---kaa!! Tiedän hänellä olevan kipuja, on sen takia jäänyt työkyvyttömyyseläkkeelle. Mutta ei se anna oikeutta häiriköidä minua toistuvasti, SYYLLISTÄÄ minua ja nimitellä ilkeäksi, sen takia, että en hyppää palvelemaan häntä toiseen kuntaan hänen oikkujensa mukaan!

Olen aivan kurkkuani myöten täynnä tätä pas--kaa ja olen monta kertaa käskenyt lopettamaan tuon häiriköinnin. Tyyliin varpaan lyöminen pöydän jalkaan on hyvä syy aloittaa vollotuspuhelut ja teatraalisesti itkeä kuinka nyt ei voi kävellä kun varpaaseen sattuu ja joka paikkaan sattuu aina ja ikuisesti ja elämä on yhtä kärsimystä. Olen niin VIHAINEN, ei tuollainen touhu ole tervettä!!!

Tänään sain ahaa-elämyksen ja tajusin ottaa yhteyttä äidin kotikaupungin sossuun. Kerroin sinne, että olen korviani myöten täynnä tätä pas--kaa enkä jaksa enää.

Toivottavasti he ottavat yhteyttä äitiini (pakko kait heidän on), ja sanovat ettei tuo häiriköinti ole tervettä eikä ok.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossuun?? XDD

Vierailija
2/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossuun?? XDD

Jep.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun äiti kävi töissä, asiat olivat paremmin. Suoraan sanottuna hel--vetti alkoi työkyvyttömyyseläkkeestä. Nyt äidillä on aamusta iltaan pelkkää aikaa häiriköidä minua.

Vierailija
4/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ap tasapainoiselta.

Vierailija
5/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niiiiiin tuttua! Nyt oli pakko katkaista välit mutsiin. Jos toinen vielä oikein myöntää että on tarkoitus loukata niin huhhuh...

Vierailija
6/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit. Minkä ikäinen äitisi on?

Vierailija
7/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisestä voi tehdä huoli-ilmoituksen. Mielenterveysongelmaiaelta kuulostaa ja hoidon piiriinhän hänet pitää saada, jos häiriköi. Seuraava yhteydenotto sitten poliisiin.

Vierailija
8/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa ap tasapainoiselta.

Ai koska olen kurkkua myöten täynnä tuota jatkuvaa soittelua ja avun pyytämistä milloin mihinkin? Teatraalista itkemistä ja vaikerointia, kuin joku tekisi kuolemaa. Siitä ei ole kyse, syöpäpotilaalta ymmärtäisin tuollaisen draamashow'n. Äitini on ainoastaan loputtoman itsekäs ihminen, ei ikinä suostu ostamaan yhtä ainuttakaan palvelua, pyytää jatkuvasti apua milloin mihinkin ja olettaa, että minä ja siskoni lähdemme palvelemaan häntä kun käsky käy. Oksettavan itsekäs ihminen!!

Vierailija
9/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi äitisi kanssa että puhutte kerran viikossa vaikka tunnin (joo paljon mutta sanot että tuon tunnin ulkopuolella et vastaa mihinkään. et mihinkään). Vedä rajat ja pidä niistä kiinni. Asennoidu positiivisesti tuohon tuntiin. 

Tsemppiä

Vierailija
10/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin olen onnellinen siitä, että muutin mahdollisimman kauas äidistä. En uskalla edes ajatella millaista hel-vettiä elämäni olisi, jos asuisin jossain vartin matkan päässä hänen kotoaan.

Vierailija
11/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovi äitisi kanssa että puhutte kerran viikossa vaikka tunnin (joo paljon mutta sanot että tuon tunnin ulkopuolella et vastaa mihinkään. et mihinkään). Vedä rajat ja pidä niistä kiinni. Asennoidu positiivisesti tuohon tuntiin. 

Tsemppiä

Niin kauan kuin hän häiriköi ja syyllistää minua siitä etten suostu häntä palvelemaan, en halua sopia mitään hänen mielikseen. Ensin tuo sairas takertuminen on saatava loppumaan. En käsitä miksi en ole tehnyt sossuun ilmoitusta jo vuosia sitten.

Vierailija
12/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossuun?? XDD

Aikuissosiaalityö

Vierailija
13/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahintahan tässä on se, että siskoni on mahdollistaja eikä edes myönnä sitä. Hän käy oikeasti viemässä roskat puolesta ja tuollaisia aivan mitättömän pieniä hommia, joita äiti ei vain viitsi vaivautua itse tekemään. Edelleen ymmärrän kivut, mutta ei ju ma lauta normaali ihminen kehtaa passuuttaa lapsiaan jostain tunnin ajomatkan päästä viemään roskia, kun sattuu selkään. Kyllä normaali ihminen keksii jonkin muun keinon jolla saa asiansa hoidettua. Ihan sekopäistä touhua ja siskoni oikeasti suostuu tuollaiseen!

Vierailija
14/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiin sukulaisiin ei ole pakko pitää yhteyttä. Joskus parempi olla pitämättä.

Vierailija
15/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ilmoitukseen, että haluan tehdä sen nimettömänä, mutta kun meitä on kaksi 'lasta', niin samapa tuo on kertoa ihan suoraan kumpi sen teki. Aion kertoa myös siskolleni, ehkä hän havahtuu siihen, että olen vakavissani, kun sanon että mittani on täysi.

Vierailija
16/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tsemppiä ja sympatiaa, mutta eihän nyt hyvänen aika sosiaaliviranomaisille teidän ihmissuhdeasiat kuulu. Omat rajat voit vetää, eikä tarvitse kenenkään oikkujen mukaan hypätä, mutta älä sosiaalityöntekijöitä teidän kinoilla kuormita. Hoida itse asia kuntoon, aikuinen ihminen.

Vierailija
17/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten tsemppiä ja sympatiaa, mutta eihän nyt hyvänen aika sosiaaliviranomaisille teidän ihmissuhdeasiat kuulu. Omat rajat voit vetää, eikä tarvitse kenenkään oikkujen mukaan hypätä, mutta älä sosiaalityöntekijöitä teidän kinoilla kuormita. Hoida itse asia kuntoon, aikuinen ihminen.

Taidat olla itsekin sossun avun tarpeessa, jos et oikeasti ymmärrä miksi tuo asia kuuluu sossulle.

Ap

Vierailija
18/18 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki: tervepäinen ihminen ei käyttäydy kuten äitini. Normaali ihminen ei häiriköi ja soittele loputtomasti sukulaisille vinkuen tekoitkun avulla palveluja ja syyllistä heitä oman elämän elämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi