Nyt pelotellaan, että ihmiset ottais rokotteen
Sairasta tämä touhu jo on.
Samat päättäjät ja asiantuntijat kertoo nyt meille kuinka koronapotilailta hiukset lähtee, tulee fyysisiä ja psyykkisiä sairauksia, vaikka ihan vasta korona oli heidän mielestään vaaraton ja koulut piti saada auki jotta korona leviää.
Nyt sitten halutaan saada ihmiset ottamaan rokote niin kyllä muuttui ääni kellossa.
Mitkä intressit tähän oli? Ensin haluttiin saada korona leviämään, koska muuten kukaan ei ottaisi rokotetta...
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei koronaa ole yritetty tukahduttaa? Olisi voitu todella panna kaikki muu paitsi ehdottoman välttämätön tavara- ja henkilöliikenne poikki maiden väliltä kuukaudeksi ja joka maassa olisi sinä aikana yritetty eliminoida virus. Ehkä viruksesta olisi päästy oikeasti eroon sen sijaan, että se nyt saa jatkaa olemassaoloaan.
Tuota minä ehdotin täällä vauvapalstalla jo viime talvena monta kertaa.
Mulle vaan naurettiin. Tiesin kyllä, että nauru loppuu sitten kun tähän pisteeseen saavutaan.
Olen tosi väsynyt, en koronan, vaan kaiken vouhotuksen ja epäloogisuuden takia.
Rokotetta en ota.
Voi taivas. Koko maapalloa ei koskaan saada niin "kiinni" etteikö virus leviäisi. Yhtäkään tautia ei ihminen ole saanut "tukahdutettua" . Tauti on aina askeleen edellä. Kaikki taudit, mitä on saatu häviämään maapallolta, ovat hävinneet vain rokotusten ansiosta.
Täällä jylläisi tänäkin päivänä kaikki mahdolliset rokot ja taudit, ellei rokotuksia olisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos rokotetta ei oteta, ei rokotteesta ole mitään hyötyä ja korona sen kun jatkaa leviämistä.
MiIten luulet, että korona häviää maailmasta ilman rokotetta? Ei ne ole muutkaan taudit hävinneet, ennen kuin rokote on keksitty ja se on myös otettu.
Vähän sama kuin lääkkeissä: Vain otettu lääke auttaa. Vaikka maailmassa olisi kuinka tehokas koronarokote, mutta ihmiset ei sitä ota, ei korona tule häviämään.
Meillä on kaksi vaihtoehtoa. Joko otetaan rokote, tai sitten opetellaan elämään koronan kanssa. Kumman sinä valitset?
Valitsen näin että SINÄ otat sen rokotteen. MINÄ katson rokotteen sivuvaikutuksia muutaman vuoden. Reilua, eikö totta?
Pitäähän teidän koekaniiniem uhrautua ihmiskunnan puolesta. Näin se valitettavasti menee aina kun uutta lääkettä kehitetään.
Mitä luultavimmin sairastin jo kesällä koronan joten vasta-aineetkin on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei koronaa ole yritetty tukahduttaa? Olisi voitu todella panna kaikki muu paitsi ehdottoman välttämätön tavara- ja henkilöliikenne poikki maiden väliltä kuukaudeksi ja joka maassa olisi sinä aikana yritetty eliminoida virus. Ehkä viruksesta olisi päästy oikeasti eroon sen sijaan, että se nyt saa jatkaa olemassaoloaan.
Tuota minä ehdotin täällä vauvapalstalla jo viime talvena monta kertaa.
Mulle vaan naurettiin. Tiesin kyllä, että nauru loppuu sitten kun tähän pisteeseen saavutaan.
Olen tosi väsynyt, en koronan, vaan kaiken vouhotuksen ja epäloogisuuden takia.
Rokotetta en ota.
Voi taivas. Koko maapalloa ei koskaan saada niin "kiinni" etteikö virus leviäisi. Yhtäkään tautia ei ihminen ole saanut "tukahdutettua" . Tauti on aina askeleen edellä. Kaikki taudit, mitä on saatu häviämään maapallolta, ovat hävinneet vain rokotusten ansiosta.
Täällä jylläisi tänäkin päivänä kaikki mahdolliset rokot ja taudit, ellei rokotuksia olisi.
Kaikin mokomin sinä voit uhraututa jalosti ja toimia koekaniinina. Ihmiskunta tarvitsee niitä joilla uudet lääkkeet testataan.
Mulla ei ole kyllä siihen mitään vastaansanomista. Kiitän urheudestasi. Varmuuden vuoksi varoitan, koska Iltalehdessä asiantuntijat tänään antoivat jo varoitukset koronarokotteista,
Suuri kiitos heille <3
Minäkin olen alkanut viime aikoina pitää koronaa kulttina.
Tässä on jotain kulttiuskonnon piirteitä.
THL poistanut ikäpalkin että ei kiusallisesti voi havaita kuolleiden olevan pääosin yli 90v?
Vierailija kirjoitti:
Viranomaisten ja sen seitsemän sortin asiantuntijoiden ääni muuttuu kellossa parin viikon välein ja heittää jatkuvasti häränpyllyä. Kuka tämän nukketeatterin lankoja vetelee?
EU tietenkin. Suomi seuraa nöyränä ja hitaana kuin tervattu etana.
Voimme luottaa siihen, että sitten joskus puolen vuoden päästä kun rokotteita alkaa
liietä rahvaallekin, niiden turvallisuudesta tiedetään enemmän kuin.
Tieto tehosta ja sen kestosta kertyy tietysti hitaammin.
Olen tyytyväinen etten kuulu ensimmäisenä rokotettavaan koemarsujoukkoon.
Ironista tuo "psyykkisten sairauksien" ilmeneminen koronapotilailla. Kun on kyse taudista, joka hädin tuskin prosentille aiheuttaa mitään niiskutusta kummallisempaa, on selvää, että moinen olematon tauti voi ilmetä vain psyykkisesti sairaalla. Vrt. sähköyliherkät jne.
Vierailija kirjoitti:
Ironista tuo "psyykkisten sairauksien" ilmeneminen koronapotilailla. Kun on kyse taudista, joka hädin tuskin prosentille aiheuttaa mitään niiskutusta kummallisempaa, on selvää, että moinen olematon tauti voi ilmetä vain psyykkisesti sairaalla. Vrt. sähköyliherkät jne.
Joidenkin ihmisten elimistö on herkempi. Pahinta on se, että ne ihmiset jotka ovat herkimpiä sairauden haitoille, ovat yhtälailla herkimpiä myös rokotuksen haitoille.
Valtio on jo varannut 30 miljoonaa heille jotka saavat koronarokotteesta vaurioita itselleen.
Lähde Turun Sanomat