On meikillä kyllä ihmeellinen vaikutus ulkonäköön (parisuhdeasiaa)
Olen päälle kolmekymppinen mies.Somen kautta löytyi nainen, joka otti yhteyttä instagramissa, kun siellä olen ollut jo vuosia ja kuviakin kertynyt kiitettävästi. Ulkonäköni on hyvä, kehuttu on muidenkin kuin oman äidin (r.i.p) toimesta.
Kroppaa on treenattu ja toki naamakin on suht maskuliininen.
Tapasin tämän naisen livenä muutama kk sitten ja ihastuin kovaa. Olen nirso ja nainen täytti kriteerini + herätti muutenkin tiettyjä fiiliksiä mitä muut ei. Olen tapaillut mm.Tinderistäkin useita mutta suurin osa oli livenä ihan muuta kuin kuvissa.
Sitten tapahtui ihme kun tapasin tämän neiti X:n. Livenäkin ihan jumalaisen kaunis kasvoiltaan ja kroppa ihan viimeisen päälle. Ensimmäinen yö yhdessä ja nainen nukkui meikit naamalla. Toinen yö nainen pesi meikit mutta oltiin pimeässä ja aamulla heräsi ennen minua meikkaamaan. Meni parisen kk kun en nähnyt häntä koskaan ilman meikkiä. Kolmen kk päästä nainen luovutti, sanoi että pakko lopettaa, ei suhde vaan meikkipakkomielle. Hän näytti naamansa minulle enkä voinut uskoa todeksi. Miten kenenkään kasvot voi muuttua niin paljon meikillä? Hän oli kuin eri ihminen. Oloni tuntui huijatulta.
Miksi niin monet nykynaiset meikkaa itsensä tunnistamattomaksi?
Kommentit (32)
Siitä voi katsoa ennen ja jälkeen
Vierailija kirjoitti:
No älä nyt hulluja puhu,ei se meikki kyllä paljoakaan vaikuta:
Nämä videothan ovat huijausta. "Ennen"-tilassa naisella on hammasproteeseja ym. härpäkkeitä, jotta hymy näyttäisi vinolta. Tuskinpa on edes sama henkilö kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään joka käyttäisi noin paljon meikkiä.
Itseni mukaanlukien.
Ota positiivisesti.
Jos panet illalla meikeissä ja panet aamulla ennen meikkiä, voit kuvitella panneesi kahta eri naista peräkkäin.
Kunnon alfa!
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mitä pakkelinaamoja. Irvokasta.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään joka käyttäisi noin paljon meikkiä.
Itseni mukaanlukien.
Mulla on parikymppinen sukulaistyttö, jolla on vielä vahvempi sotamaalaus. Kuvittelisin, että peittelee sillä nuoruuden epävarmuuttaan.
Tää meikkaus-aihe menee naisilla aina tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä videothan ovat huijausta. "Ennen"-tilassa naisella on hammasproteeseja ym. härpäkkeitä, jotta hymy näyttäisi vinolta. Tuskinpa on edes sama henkilö kyseessä.
Huijaustahan nimenomaan taitava meikkaus on,illuusiota.
Itti te miehet ootte kyllä ty hmiä idooootteja!!
Naurattaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijaustahan nimenomaan taitava meikkaus on,illuusiota.
Ehkä, mutta noissa aasialaisissa "meikkivideoissa" huijataan vähän enemmän. Kenenkään luusto ei muutu täysin toisenlaiseksi pelkällä meikillä.
Ap mikä ikäinen olet? Et varmaan kovin vanha.
Taidat olla vähän tyhmä?