Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäs mitä suomalaiset naiset nykyään vaatii mieheltä kun tuntuu että olen heille ilmaa?

Vierailija
18.12.2020 |

Kaiken pitäisi olla mulla kunnossa, kuitenkaan kukaan ei koskaan halua tutustua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen luonne olisi kiva. Mieluiten mukava.

Vierailija
2/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten saa vielä lukea että naisilla on vilkas seksielämä. Just. Eipä se taida omasta aloitteellisuudesta ainakaan johtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahnua olla pitää ..

Sincc

Vierailija
4/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkinlainen luonne olisi kiva. Mieluiten mukava.

Tähän tarkennuksena että vastaan tulee ihan liikaa sellaisia miehiä joista ei oikein saa mitään otetta. Eivät anna mitään itsestään, siis siitä todellisesta minästä. Tai sitten sellaista ei vain olekaan. Pelkkää pintaa ilman tunteita ja se sisin jää arvoitukseksi.

Pitäisi avata niitä tunteita ja kokemuksia mitä on ollut ja mitä ajattelee maailmasta.

Vierailija
5/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kohdalle on sattunut mielenkiintoinen keskustelukumppani, niin kaikki muut ulkoiset vaatimukset on ainakin omalla kohdallani unohtuneet. En siis välttämättä tykkäile Tinderissä samoista miehistä, joiden kanssa saattaisi natsata baarissa. Hyvä supliikki ja huumorintaju ei välttämättä näy valokuvissa, varsinkin jos profiilitekstikin puuttuu.

Vierailija
6/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista naisista ja heidän vaatimuksistaan en tiedä, mutta minä haluan älyä, persoonallisuutta ja itsevarmuutta. Löytyykö?

Vierailija
8/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi asia pitää tutkimuksista nostaa esiin, niin pituus. Se on tärkein juttu. Toki suurin osa miehistä on riittävän pitkiä, mutta meille selkeästi alle keskipituuden on tekemätön paikka. Nyt voi jo nähdä taaperoikäisestä pojasta jos kasvuennuste on alle 175-180cm että jää sukunsa viimeiseksi. Pahalta tuntuu kun katsoo niitä vielä onnellisia ja viattomia lapsia kun eivät tiedä mitä sotaa heille on luvassa. Kaikille erilaisille pitäisi olla tilaa maailmassa, mutta ei lyhyelle miehelle. Voi vttu kun äitini piti olla juuri sellainen jolle lyhyt mies ( isäni) kelpasi ja siirsi pituuskirouksen minulle.

Vierailija
9/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, varmaa naiset yleensä vaatii, et mies ei oo työtön. :o

Vierailija
10/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisterin laput, nettotulot +7500€/kk omasta firmasta, mut et tee töitä kun max 37,5h viikko miel. vähemmän, omistusasunto ja velaton Tesla. Kroppa kun nuorella Arnoldilla, mutta et käy salilla kun vain ja ainostaan silloin jos nainen käy. Tämän lisäksi huumorintajusi pitää olla luokkaa Teemu Vesterinen. Nämä kun saat Tinderissä esitettyä jotenkin profiilisi, niin saat matchejä 2/100.

Vierailija
11/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt useasti. Ei vaan ikinä naiset tunne sitä kipinää ja pakit tulee aina ennen sänkyyn pääätymistä vaikka kaikki perusjutut kunnossa ja treenattu kroppa jne. Parisuhde ja perhe olisi haaveissa mutta "vaikutat enemmän kivalta kaverilta"

Vierailija
12/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaikkapa viidestä viimeisimmästä kerrasta, kun yritit johonkin naiseen tutustua, niin on helpompi miettiä, mihin se tyssäsi.

Vierailija
13/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan uli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi