Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Typ palveluihin joutuu tekeekö joku ilmoituksen susta johonkin??

Vierailija
18.12.2020 |

Esim huoli ilmoituksen nimettömänä ja sitten joutuu typ palveluun? Siitä ei pääse mitenkään eroon ei ole aikomustakaan hakea töitä. Haluan saada olla rauhassa koska mä ahdistun tuosta typistä näen jo painajaisia siitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten siihen joutuu,jouduin myös.Mihinkään johtanut.Petyin olis pistetty paikkoihin mihin terveetkään mene.Sairastuin sisäilmaongelmasta vuosiksi lopuks ikää..tosi pahoin.Nyt takas normaali työkän asiakkaaksi ,kaikki olin pyyhitty suunnitelmat pois,uraohjauskin oli..harmittaa suututtaa.Sanotaan töitä on.Missä niitä on erikoistapauksille varsinkin.Etätyö mutta ei sekään kanna kortta kekoon..Olen ollut työpajalla kaksikin kertaa.Sisäilm.ongelma piti lähtee karenssin kera veks.Ja olen ollut aktiivinen..mitään ei oo .kuntoutuksissa .ammatillinen kunt.suun.tehtiin sekin meni kiville..harmittaaa..

Vierailija
2/3 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä että toimeentulotuki on viimesijainen ja siihen on kans kaikkia vaatimuksia. Musta on ahdistavaa että tuntemattomat pääsee kattomaan sun tilitietoja. Huhhuh en oo hakenut kesäkuun jälkeen enää ja hyvin pärjään. Varmaan tulee joku karenssi ku kieltäydyin kaikista työpaja ja kuntouttavasta. En vaan kykene sinne oon sairaslomalla ja oon voinut ihan hyvin, taustalla koulukiusaamista joka aiheuttaa pelkoa liikkua ihmisten seassa kaupungilla jne. Olen alkanut oikeesti pelkäämään ihmisiä kun mua on kiusattu niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua, ei olis kiusattu niin veikkaan että uskaltaisin paremmin tehdä asioita. Niistä vaan on jääny ikävä maku ihmisistä, kaupassa käyminen edelleen melkein mahdotonta, tilaan mielelläni suoraan kotiini. Lääkärissä käyn taksilla koska en todellakaan mene teinien kanssa samaan bussiin. Olen 28v. Mutta tässä näette mitä se kiusaaminen saa aikaan. En ole enää uskaltanut tehdä asioita mistä tykkään. Lenkkeilyä jne. Mutta en halua mihinkään pajalle en ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi