Anoppi ei kunnioita ruokavaliota
En enää mene kesällä heidän sukuhuvilalle kun olen hirvie miniä, en syö lihaa ja liivatetta se on hirveä ongelma.
Vedetään kunnon huomioitku kun en maista hänen vaivalla väsäämäänsä paistia tai juustokakkua.
Sitten jos erehdyn leipomaan jotain esim viimeksi täytekakun ja ihmiset ottivat sitä mielummin, Anoppi oli marttyyri koko loppu mökkireissun.
Heillä siis iso huvila johon koko suku kokoontuu.
Haluisin mennä esim lapsen kanssa mutta lapset ei lähe ilman mua ja mä en halua lähteä jos anoppi on siellä.
Kommentit (13)
Hyvissä ajoin olet tämän huolen kanssa.
Hah. Taidat olla se miniä, joka pilasi appiukon syntymäpäivät huvilalla.
Hyvin sä tiedät, mitä lapset ajattelevat asiasta puolen vuoden päästä.
Ja tämä juolahti nyt mieleesi mistä?
No mun kasvissyöjäystävät on kertoneet että kun on ollut kauan aikaa syömättä lihaa niin jotenkin elimistö ei kestä sitä. Tulee huono olo. Yksi ystävä kuvaili sitä että tuntuu kuin olisi jonkinlaisessa myrkytystilassa.
Mitäpä jos sanoisit sille anopille kohteliaasti että koska olet ollut niin kauan syömättä lihaa niin parhaastakin liharuuasta tulee huono olo ja menee vatsa sekaisin. Silloin kysymyksessä olisi muutakin kun sun "väärä valintasi" ja "omituinen elämäntapa".
Ota omat eväät mökille, mikä tuossa on niin vaikeaa?
Tämän on pakko olla Provo, yks pointsi siitä että tämmönen voi jollekin kesken joulun odotuksen tulla ees mieleen. Vilkas mielikuvitus on köyhän (henkisesti) ainut piristys.
Vierailija kirjoitti:
No mun kasvissyöjäystävät on kertoneet että kun on ollut kauan aikaa syömättä lihaa niin jotenkin elimistö ei kestä sitä. Tulee huono olo. Yksi ystävä kuvaili sitä että tuntuu kuin olisi jonkinlaisessa myrkytystilassa.
Mitäpä jos sanoisit sille anopille kohteliaasti että koska olet ollut niin kauan syömättä lihaa niin parhaastakin liharuuasta tulee huono olo ja menee vatsa sekaisin. Silloin kysymyksessä olisi muutakin kun sun "väärä valintasi" ja "omituinen elämäntapa".
Tämä on hauska. Meillä anoppi teki jotain kastiketta ja kertoi iloisena, että siinä on sieniä ja tofua. Tosiasiassa siinä oli hienoksijauhettua lihaa. Vegaaniminiä söi ja kiitteli, että huomaatko nyt Mirja, miten ilman lihaakin saa oikein hyvää ruokaa aikaan. Ei mitään mahanpuruja tai vaivoja.
Toivotaan, että anoppi kuolee ennen ens kesää, niin ap:n täytyy keksiä joku muu syy, miksi hänellä ei ole tarpeeksi kivaa.
Vaaditko sinä , että anoppisi tulisi hyppiä sinun pillisimukaan ?Sulla on asenne ongelma , kun menet toisten nurkkiin , niin sopeudu . Liikaa oikuttelua ei kenenkään tarvitse sietää huushollissaan. PYSY POIS , KUN ET OSAA KÄYTTÄYTYÄ !
Anna anopin pillittää, mitäs tuosta, mulle ihan yks lysti, mitä kukin tekee, jos itkettää minun hommat niin voi voi. Yritän viettää nytkin niin itsekään joulun kun vain mahdollista. Ei kiinnosta muitten naukumiset.
Olet vain huomionhakuinen..