Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kuukautta olette olleet elämästänne laihiksella?

Vierailija
12.05.2014 |

???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
2/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kuukautta. En usko laihdutukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Nykyisin olen kyllä välillä aika vähällä syönnillä ja syömättäkin, mutta en ole laihiksella, johtuu ihan muusta.

Nuorempana yritin muutamaan kertaa lihotuskuuria.

Vierailija
4/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. 

Laihdutin kyllä aikanaan muuttamalla ruokailutottumuksia (= vähensin napostelua ja myöhemmin jätin lihansyönnin pois) ja alkamalla liikkumaan enemmän. Opettelin siis syömään ja liikkumaan järkevämmin ja se on riittänyt nyt 20 vuotta, kuureja ei ole tarvinnut. Syön mitä haluan, mutta kohtuudella. 

Vierailija
5/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin nelisenkymmentä.

Vierailija
6/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni, siitä lähtien kun neuvolan täti kommentoi painoani äidilleni 6-v neuvolassa (nyt kun olen katsonut kuvia, niin olin kyllä ihan sopisuhtainen lapsi..). Siitä asti mun elämä on pyörinyt läskien ympärillä. Olisi ollut helpompaa vastata siihen koska mä en olisi miettinyt painoani.

Normaalipainon ylärajoilla olen käynyt kaksi kertaa hetkellisesti, mutta onneksi paino on aina hakeutunut siihen mun normaalipainoon, eli BMI 21. Tämä ei silti tarkoita sitä, etteikö mun ajatukset jatkuvasti pyörisi painon ja ruuan ympärillä. Syön terveellisesti ja säännöllisesti, makeasta en tykkää. Ei mulla pitäisi olla syytä huolehtia painosta, rakastan liikuntaa, se ei ole mulle pakkopullaa.

Huoh, olkaa onnellisia jos voitte elää ilman jatkuvaa huolta painosta. 

Niin siis varsinaisesti laihduttanut mä olen kerran.

Vierailija
7/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa varmaan jostain 15-vuotiaasta asti olen ollut 'koko ajan' laihiksella. Eli sata rikki. Oikeita dieettejä oon ollut huono harrastamaan, sen sijaan on ollut esim syömishäiriöitä. 

Nimi. tälläkin hetkellä dieetillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme