Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi au pairin pitää olla naimaton?

Vierailija
12.05.2014 |

Lapsettomuuden ymmärrän, mutta miksi naimattomuus ja mitä perusteluita sille voi olla? Eihän naimisissaolo itsessään pitäisi estää kyseisten töiden tekemistä.

Heräsi vain tällainen mielenkiintoinen kysymys.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:52"]

No ainakaan minä en aupairin työnantajana halua aamiaispöytääni jotain mulle tuntematonta miestä "kaupan päälle" edes lyhyeksi aikaa. Eli saa mun puolesta olla naimisissa mutta miestä en ota meille asumaan tai edes yökylään; sama koskee kyllä poikaystäviä eli siinä mielessä mulle on sama ovatko juuri naimisissa vai jossain muussa liitossa, mutta kai se oletus on että aviopari ei halua olla niin pitkää aikaa erossa...

[/quote]

En kyllä tässä tarkoittanut, että miestä raahattaisiin mukana. Tiedän moniakin, jotka esimerkiksi asuvat avioliitossa erillään esim. olosuhteiden vuoksi. Ja jos on au pairina 3-6 kk ulkomailla niin jos joku haluaa oikeasti au pairiksi niin eiköhän sen ajan osaa olla aviopuolisosta erossa.

[/quote]

Meillä aupairit ovat olleet aina vähintään 10 kk, jotkut lähemmäs vuoden, eli kyllä se aika pitkä aika on puolisosta olla erossa, jopa lomineen päivineen. Aika monet suosivat pidempiä sopimuksia, koska se rekrytointi on niin vaivalloista ja lisäksi lapset tottuvat aupairiin.

Vierailija
2/6 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuolla yritä estää kotiinlähtöjä kesken au pair -vuoden, ehkä logiikka on että tulee kovempi ikävä jos oot naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:57"]

No ainakaan minä en aupairin työnantajana halua aamiaispöytääni jotain mulle tuntematonta miestä "kaupan päälle" edes lyhyeksi aikaa. Eli saa mun puolesta olla naimisissa mutta miestä en ota meille asumaan tai edes yökylään; sama koskee kyllä poikaystäviä eli siinä mielessä mulle on sama ovatko juuri naimisissa vai jossain muussa liitossa, mutta kai se oletus on että aviopari ei halua olla niin pitkää aikaa erossa...

[/quote]

En kyllä tässä tarkoittanut, että miestä raahattaisiin mukana. Tiedän moniakin, jotka esimerkiksi asuvat avioliitossa erillään esim. olosuhteiden vuoksi. Ja jos on au pairina 3-6 kk ulkomailla niin jos joku haluaa oikeasti au pairiksi niin eiköhän sen ajan osaa olla aviopuolisosta erossa.

[/quote]

Meillä aupairit ovat olleet aina vähintään 10 kk, jotkut lähemmäs vuoden, eli kyllä se aika pitkä aika on puolisosta olla erossa, jopa lomineen päivineen. Aika monet suosivat pidempiä sopimuksia, koska se rekrytointi on niin vaivalloista ja lisäksi lapset tottuvat aupairiin.

[/quote]

Totta, mutta netissä huomasin, että tarjottiin myös 3-6 kk mahdollisuutta au pairille. Todennäköisempää toki on, että au pair haluaa olla sen koko vuoden. Ei tuollaisessa lyhyemmässä tapauksessa avioliiton luulisi olevan varsinainen este, vaikka raskaaksi se voi tulla. Ihmiset lähtevät au paireiksi, vaikka ovat parisuhteessa ja pitävät sitten yhteyttä esim. sähköpostilla, skypellä tai muuten viestitellä. Au pair-sivustoja lukiessa ehtona oli, että au pair on nimenomaan naimaton. Harva aviossa oleva varmaan edes haluaa lähteä au pairiksi, mutta jos naimisissa oleva lapseton nuori syystä tai toisesta haluaa au pairiksi, miksi evätä tämä häneltä? Hän on samassa tilanteessa kuin esimerkiksi seurusteleva ihminen, joskin voidaan olettaa, että parisuhde on pitemmällä pohjalla. Mutta tämä ei ole mustavalkoinen totuus.

Vierailija
4/6 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/6 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimaton eli neitsyt? Onko parempi työntekijä, ei kokoajan seksi mielessä

Vierailija
6/6 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi