Oletko mukava ihminen?
Pitävätkö muut ihmiset sinusta ja pidätkö sinä heistä?
Minä tulen ns. toimeen kaikkien kanssa, mutta oikeasti en voi sanoa vilpittömästi pitäväni kenestäkään muusta kuin isästäni ja ehkä puolisostani. Ja tiedän etteivät monet pidä minusta, koska kuulemma vaikutan ylimieliseltä. Se on kyllä varmasti totta.
Kommentit (21)
Olen oikeasti mukava ihminen, pidän useimmista ihmisistä ja tulen toimeen lähes kaikkien kanssa. Kuitenkaan en ole ylikiltti eikä ylitseni kävellä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:24"]En usko, että kukaan vihaa tai inhoaa minua. Toisaalta en ole kovin pidettykään, saatikka rakastettu, sillä olen vaikeasti lähestyttävä. Vaikka olen läsnä ja mukana, olen silti muurini suojassa. Tällainen olen aina ollut, enkä usko että muuksi muutun. Näinkin pärjää ihan hyvin.
[/quote]
Mun piti yläpeukuttaa, sori! Mulla ei jostain syystä näy noi yläpeukun kuvat, niin menee vähän arvailuksi mistä pitää painaa :(
Mutta siis mä tunnistan itseni tekstistäsi. Lisäksi hermoilen aina vieraampien ihmisten seurassa niin, että muotoilen sanani miten sattuu. Toivottavasti kukaan ei pidä mua kovin tahdittomana, koska oikeasti olen empaattinen ihminen ja haluaisin jakaa sitä muillekin. En vain ole sosiaalisesti paras mahdollinen ja ihmisten lähestyminen tuntuu vaikealta, vaikka lähestyä haluaisinkin.
Aika moni tuntuu kyllä jossain määrin tykkäävän minusta, ja minä takaisin heistä, mutta päästän hyvin harvoja lähelleni silleen oikeasti.
Olen mukava, tai ainakin yritän olla. En halua olla kenellekään ilkeä. Luulen, että ihmiset siis pitävät minusta ja tuskin kukaan erityisesti vihaa, mutta en kuitenkaan ole mikään mahtava persoona ja upea tyyppi, jonka kavereita kaikki haluavat olla. Jos en itse pidä jostakin ihmisesta tai koen jonkun olevan ärsyttävä, en näytä sitä hänelle vaan yritän sitten viettää mahdollisimman vähän aikaa näiden ihmisten kanssa.
Yritän olla kaikille mukava ja ystävällinen ja niin ihmiset tekevät myös minulle. Minulla on paljon ystäviä, mutta en viihdy pitkiä aikoja heidän seurassaan. Kuitenkin on kehuttu mukavaksi ja kai minä olenkin.
Olen, ihme jäykkiksiä muut ketjuun vastanneet. Ei kaikki pyöri oman navan ympärillä :d
Mä olen itsekäs, mukavuudenhaluinen ja kuitenkin tosi kiltti. En yleensä puhu pahaa kenestäkään ja eniten mua ärsyttää kieroilevat ja pahantahtoiset naiset. Elä ja anna toistenkin elää on mun motto.
Vähän samoilla linjoilla kuin ap... toisaalta ihmiset joista en pidä hakeutuvat seuraani kerta toisensä jälkeen, eli arvostavat kuitenkin vähäeleistä suoraa(puheistakin) luonnettani??
Tää on kyllä yks dilemma mitä onlen tässä jo parikymmentä vuotta ihmetellyt :)
En usko, että kukaan vihaa tai inhoaa minua. Toisaalta en ole kovin pidettykään, saatikka rakastettu, sillä olen vaikeasti lähestyttävä. Vaikka olen läsnä ja mukana, olen silti muurini suojassa. Tällainen olen aina ollut, enkä usko että muuksi muutun. Näinkin pärjää ihan hyvin.
Minulla on hyvin ristiriitaiset ajatukset ja tunteet asian suhteen. Toisinaan tunnen suunnatonta vihaa koko maailmaa ja kaikkia sen asukkaita kohtaan että meinaa oksennus lentää. Ihmiset tuntuvat usein olevan niin itsekkäitä, omahyväisiä ja välinpitämättömiä. Mutta sitten kuitenkin tunnen myös sääliä, ja toivoisin että kaikki olis onnellisia ja välittäisivät toisistaan. Se, että tiedostan olevani itsekin vajavainen, heikko ja itsekkyyteen taipuvainen kuten kaikki muutkin, auttaa kestämään myös toisten vajavaisuuksia. Käytännössä yritän olla asiallisen ystävällinen, mutta en jaksa harrastaa mitään teennäistä small talkia tai mielistellä ketään. Eikä kyllä tarvitsekaan.
Olen kuin Mustanaamio: hyvä hyville ja paha pahoille.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:44"]
Olen kuin Mustanaamio: hyvä hyville ja paha pahoille.
[/quote]
Ilmeisesti myös ihan itse päätät, kuka on hyvä ja kuka paha.
En kaikille. Olen, jos minulle ollaan.
En ole mukava. Olen liian vakava ja hiljainen. En ole kovin kiinnostunut toisista ihmisistä, ja vaikka yritän piilottaa sen, en aina onnistu. Minusta näkyy varmaan helposti ettei mua oikeasti kiinnosta. Yritän olla mukava ja ystävällinen, mutta se on sellaista pintapuolista. Kohtelias ja asiallinen olen aina.
Olen oikein mukava. Jollette usko, niin turpiin tulee.
Minä olen mukava. Pidän ihmisistä ihan oikeasti. Ajattelen kaikista hyvää ja jos joku on ilkeä tai loukkaava, ajattelen, että hänellä on tänään huono päivä. Jos se "huono päivä" toistuu jatkuvasti, voin kyllä lakata pitämästä hänestä.
Tiedän että kaikki ihmiset eivät pidä minusta. Joidenkin mielestä olen ärsyttävän naiivi ja sinisilmäinen. Mutta suurinosa ihmisistä pitää minusta.
Tietysti itse päätän, kuka on hyvä tai paha. Jonkun jumalan tai virastonko se mulle pitäis kertoa?
Phantom
En ole mukava paitsi muutamalle läheiselle. En ole lainkaan ihmisrakas, en myös erityisesti vihaa ihmisiä. Olenhan ihminen itsekin. Pidän kiinni yksityisyydestäni, tunkeilevat ihmiset ovat mielestäni moukkia. Vielä pahempia moukkia ovat kyylät ja peräänhuutelijat, joiden elämän tarkoituksena on tuottaa toisille mielipahaa. Ja niitä riittää.
En ole muiden mielestä mukava tai ainakaan minulla ei ole yhtään ystäbää
Hmm, en oikein tiedä. Mulla on huonoja tapoja, joilla saattaa karkottaa ihmisiä. Yllätyksekseni kuitenkin sain edellisestä työpaikasta palautetta, että tulin kaikkien kanssa toimeen hyvin. Tämä varmaan johtui siitä, että en pidä ristiriitatilanteista ja työpaikalla oli muita aika kärkkäitä ihmisiä. Aiemmin olen osoittanut epämieluisille ihmisille avoimemmin tuntemukseni (tai siis ne on nähnyt varmasti kehonkielestäni), mutta nykyään olen hillitympi.