Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireita kaupan palvelutiskin jokirapusalaatista?

Vierailija
12.05.2014 |

Pakko kai se on uskoa. Taisipa syömäni lähikaupan palvelutiskin ("lihatiskin") jokirapusalaatti olla jotenkin pilalla. :(

Olo on nyt ihan kauhea. Oksettaa, mahaan sattuu, turvottaa, päätä särkee pahemmin kuin migreenissä...elimistö on siis ihan sekaisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ylipäänsä suostuu syömään jokirapuja tietämättä niiden alkuperää? Yleensä kun ne on kiinalaisia. Olin kerran rapukesteillä, joissa ei sitten isäntäväki ollutkaan raaskinut satsata kotimaisiin rapuihin vaan oli ostanut kiinalaisia pakasterapuja. En syönyt niitä, kun olen nähnyt, millaisissa oloissa niitä kasvatetaan. Lähes kaikki vieraana olleet, myös siskoni ja mieheni, saivat hirveän vatsataudin.

Vierailija
2/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh... Palvelutiskien tarjontaan en koskisi pitkällä tikullakaan, varsinkaan salaatteihin. Oireet kuulostaa juurikin ruokamyrkytykseltä, ota yhteys kauppiaaseen asap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa myydään lihatiskillä pilaantunutta LIMAlohta. Hyi helvetti! !

Vierailija
4/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää oikeasti ostako noita palvelutiskien ruokia, ne on ikivanhoja.

Vierailija
5/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska söit ja koska oireet alkoivat? Oletko jo oksentanut? Mitä muuta olet syönyt? Ratkaisevia kysymyksiä..

Vierailija
6/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös sain kerran aikaisemmin siitä oireita. Olin ainoa perheestä joka oli kipeä ja joka söi tuota jokirapusalaattia. Vieläkö ne myy sitä?

Vierailija
7/7 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 13:16"]

Prismassa myydään lihatiskillä pilaantunutta LIMAlohta. Hyi helvetti! !

[/quote]

Kuka käskee ostaa sitä vanhentunutta lohta sieltä? Kysy pyydystyspäivät. Itse en osta koskaan kalaa, jota ei ole pyydystetty viimeistään eilen tai edellispäivänä. Kolme päivää sitten nostettua kalaa en enää suostu ostamaan.

Kalojen pyydystysajankohdat tulee olla esillä liikkeessä.