Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan sairastanut kuumeista flunssaa tässä lähiaikoina niin että koronatesti olisi negatiivinen?
18.12.2020 |
Eli onko muuta kuumeista flunssaa juurikaan ny edes liikkeellä vai onko kaikki koronaa?
Kommentit (5)
Ei flunssat tai influenssat ole mihinkään hävinneet koronan takia. Meillä on ollut koronan alkamisen jälkeen yhteensä 4 ihan tavisflunssaa testi nega joka kerta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuume on yksilöllistä, itellä harvoin ollut kuumetta aikuisiällä viimeisen 16 vuoden aikana.
Alue: Aihe vapaa
Yksi kaveri, oli viikon kuumeessa. Testitulos negatiivinen.