Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksilapsisilla ei ole mitään käsitystä

Vierailija
12.05.2014 |

siitä hulabaloosta, mikä koittaa kun lapsia tulee lisää. Ei ollut minullakaan, ei millään pahalla siis!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nyt riippuu ihan niistä lapsista ja aikuisista. Mulla on kolme lasta ja hulabaloo meillä on ollut tosi harvoin. Sen hulabaloon on myös usein järjestänyt se esikoinen eli hulabaloo olisi ollut ilman näitä nuorempiakin. Minä olen kyllä käynyt lasten kanssa moninaisissa paikoissa ja kivaa on ollut kaikki nämä vuodet. Jos minä taas katson tuttavaperheiden yksilapsisia versioita niin osa touhuaa, osa ei. Joissain tapauksissa muut perheet on jo autossa menossa, kun yksilapsi pompottaa vanhempiaan ja koko perhe istuu lattialla pohtimassa, että voisikohan se lapsi nyt rauhoittua, että päästään lähtemään. 

Vierailija
22/28 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton,  ja minulla on ihan hyvä käsitys monilapsisen perheen arjesta.  Siksi en ole lapsia hankkinutkaan.  :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on niin paljon käsitystä siitä hulabaloosta, että yksilapsiseksi perheeksi jäädäänkin :D

Vierailija
24/28 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö ap kateeksi meitä yksilapsisia? :-)

Vierailija
25/28 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, ei monilapsiset perheetkään tiedä, millaista on perheessä jossa on vain yksi lapsi!

Vierailija
26/28 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi lapsi selvästi vanhempi kuin nuoremmat ja kyllä niiden kahden peräkkäin syntyneen kanssa on ollut paljon helpompaa kun niillä oli koko ajan seuraa toisistaan.

Vierailija
27/28 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:36"]Pitäisikö olla? En haluakaan tietää, nautin tästä yksilapsisuuden helppoudesta ja siitä, että voin hetken mielijohteesta lähteä shoppailemaan kun ei tarvitse isoa katrasta ensin syöttää, pukea ja pakata autoon. Puhumattakaan siitä, miten lapsilauman kanssa asiointi edes onnistuu... lähipiirin perusteella ei mitenkään: vanhemmat käyvät lastensa kanssa vain puistossa ja kerhossa. Boooooring jos minulta kysytään :)

[/quote]

Jaa, minusta taas shoppailu on tylsää ja eikö turha kuluttaminen ole nykyisin vähän junttia? Eli minä kyllä menen mieluummin ainoan lapseni kanssa puistoon kuin ostoksille, oikein v****aa niinä päivinä kun ei ehditä kun täytyy käydä kaupoilla jotain pakollista hakemassa.

Vierailija
28/28 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monta sisarusta joten tiedän hyvin millaista on monilapsisessa perheessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi