Onko teillä sellaista että jo jonkun ääni saa niskakarvat pystyyn?
Kommentit (20)
Liian kimeä tai sellainen monotoninen nariseva ääni. Toi narisevuus on oikeasti raastavaa kuultavaa.
se kun viherfeministi kirkuu silmät sumeina ja verenpaine kolmessasadassa ja koronasylki lentäen, että kaikki miehet on sikoja
Joo. Yksi kollega, sössöttävä nuhainen ääni. Muutenkin on vastenmielinen olemukseltaan ja käytökseltään, mutta näin etäpalaverien aikana ääni puistattaa eniten.
On. Kimeä ääni, etenkin jos se on samalla vaurioitunut (särisevä).
Olen miettinyt samaa, kuinka joku valitsee elämänkumppanin, joka tuottaa vammaista ääntä? En kestäisi päivääkään!! Joku raja helpon seksin saamiseen...
Annika Saarikko kun se alkaa paasaamaan.
Monissa tv mainoksissa, useimmissa oikeastaan, on todella ärsyttäviä naisääniä. Pakko laittaa mutelle. Esim se K marketin joulumainos. K market, oman kylän kauppa..
On yksi superkailottaja eli Vappu Pimiä. Enää ei uskalla maikkarin kanavia katsoa ollenkaan kun ei tiedä milloin se kiekuu ja kailottaa jossain mainospuffissa.
Kimeä pikkuoravaääni on sietämätön, samoin korkea, ohut puheääni. Ei ihme, että poliitikotkin käyvät puheen tuottamisen ammattilaisilla uutta äänenkäyttötapaa hankkimassa.
Tällä hetkellä amerikkalaisten stand-up-koomikkonaisten suosima ääni.
Vierailija kirjoitti:
Monissa tv mainoksissa, useimmissa oikeastaan, on todella ärsyttäviä naisääniä. Pakko laittaa mutelle. Esim se K marketin joulumainos. K market, oman kylän kauppa..
Ko. mainosääni ei ole häirinnyt, mutta jotkut muut siitäkin edestä, etenkin airfryer-nuotti.
Olen alkanut ärsyyntymään Marinin äänestä, tai pikemmin tyylistä puhua.
Eilen vaihtui kanava samantien.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Joudun laittamaan telkkarista äänen pois mainoksen ajaksi. Ihan hirveä ääni. Ja nää s e k s ilelujen mainokset ovat myös hirveitä, jossa joku yrittää s e k s i k k ä ä l l ä äänellä puhua.
Mites tuo varastojen metsästäjien Mary? Joku joskus täällä ihasteli ja itse vain mietin miten kukaan jaksaisi kuunnella sitä örinää jota jatkuvasti päästelee?
En tiedä mutta mun miehellä on niin seksikäs ääni, että voisin kuunnella sitä varsinkin puhelimessa koko ajan. Itse asiassa puhelimessa me tavatiinkin ja molemmat rakastuivat ensin toistensa ääniin.
Pilvi Hämäläinen, kanava vaihtuu välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta mun miehellä on niin seksikäs ääni, että voisin kuunnella sitä varsinkin puhelimessa koko ajan. Itse asiassa puhelimessa me tavatiinkin ja molemmat rakastuivat ensin toistensa ääniin.
Yhdellä postikustilla on niin kiva puhelinääni, että melkein tekisi mieli tilata taas kotipaketti. Jos se sattuisi soittamaan.
On. Niin hyvällä kuin pahalla tavalla. Usein mietinkin että miten sitä parisuhteessa kestäisi todella ärsyttävää ääntä.