Voi kun olisi varaa autoon, ettei saisi koronaa julkisissa!
Mulla työmatka 50 minsaa täysissä metrossa ja busseissa, miehellä jopa kolme julkista liikennevälinettä suuntaansa.
Pelottaa kun kaikilla ei ole maskeja ja turvavälejä ei pysty pitään. Ihmiset yskii ja pärskii päin naamaa.
Sitten vielä kauppareissut ja lapsen harrastukset tehdään myös julkisilla. Inhottaa erityisesti metrossa kulkeminen kun alueella on paljon tartuntoja.
Ollaan molemmat töissä mutta ei ole varaa autoin, kun kaikki autoiluun liittyvä on tehty niin kalliiksi. Pysäköintikin on 30 € kuussa eikä silti varmaa saako edes paikkaa joka ilta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa etukäteen jouluostokset. Monta reissua joutuubtekeen Prismaan kun ei saa kaikkea kannettua kerralla.
Olen vihainen ja kateellinen rikkaille kellä on hienot autot! Itse olen hum kand mutta palkka vaan 2100 € kk netto. Vuokra on 980 € niin tuosta ei autoa pidetä.
Ja mulla on paljon sairauksia joten auto helpottaisi elämää tuntuvasti.
No voi kiessus. Hae tavarat kerralla ja mene kotiin vaikka tilataksilla, mahtuu varmasti kaikki paketit. Ei se yksi taksi kaiken muun kuluttamisen päälle enää paljoa tee. Ei tarvitse tehdä asioista liian vaikeita.
Kuka hullu menee taksiin näin koronan aikana? Ei kiitos!
Hehee. Mutta monta kierrosta bussissa tai metrossa on ok?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä raha asiat huonosti jos ei pysty ostamaan jotain tonnin käytettyä autoa.
Sellaisesta tulisi lisää kuluja pikavauhtia. Pk-seudulla ei oikein kannata.
Kuka hullu menee taksiin näin koronan aikana? Ei kiitos!