Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia "memory foam" -sijauspatjasta!

Vierailija
18.12.2020 |

Ostin tuommoisen suht kalliin viskoelastisen petarin, mutta en ole tyytyväinen. Patjan pitäisi antaa "painoton olo", mutta tuntuu kovalta eikä mukaudu vartaloon.
Onkohan patja sekundaa? Liikkeessä kokeilin ja tuntui erilaiselta; mukavan pehmeältä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuminen vie vähän aikaa. Mulla on ollut jo kauan kombo kova joustinpatja + 10cm memoryfoam petari = loistava yhdistelmä. Tukee hyvin, mutta ei tunnu, että makaisi kovalla.

Vierailija
2/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeessä oli "esittelypatja" jonka voi ostaa omaksi hintaan 10000€. Pikkaisen eri laatua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt minäkään, mutta omani oli liiankin upottava. Sinne kumivaahtoon kun upposi niin tuntui ettei saa henkeä. Myös todella hiostava. Älä ainakaan pehmeämpään vaihda.

Vierailija
4/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottuminen vie vähän aikaa. Mulla on ollut jo kauan kombo kova joustinpatja + 10cm memoryfoam petari = loistava yhdistelmä. Tukee hyvin, mutta ei tunnu, että makaisi kovalla.

Hei! Mulla oli ihan sama ajatus takana: kiinteä runkopatja ja siihen mukava, mukautuva memory petari. Olen myös napakan sängyn ystävä. Mutta nyt tämä kombo ei tunnu toimivan. :(

Ap

Vierailija
5/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt minäkään, mutta omani oli liiankin upottava. Sinne kumivaahtoon kun upposi niin tuntui ettei saa henkeä. Myös todella hiostava. Älä ainakaan pehmeämpään vaihda.

Ahaa. Kiitos vinkistä! :)

Alan epäillä, että tuo tarjouksesta ostamani patja on vanhaa varastoa ja jotenkin kuoleentunut.

Ap

Vierailija
6/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se patjan "toimintaa ", että siinä on suht ryhdikäs suojus? Kalliille petarille ostin patjansuojuksen, vaikka ennen en ole tämmöistä tarvinnut. 😏

Vierailija
7/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Mulla oli ihan sama ajatus takana: kiinteä runkopatja ja siihen mukava, mukautuva memory petari. Olen myös napakan sängyn ystävä. Mutta nyt tämä kombo ei tunnu toimivan. :(

Ap

Sama!

Mulla ollu tää kombo puoli vuotta käytössä: en tykkää. Memoryfoamilla ei tee mitään. Se ei pehmennä joustinpatjan napakkuutta yhtään vaan olo on kuin laudalla makais.

Vierailija
8/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen noista tykännyt :) Nyt ostin pehmeimmän mallin ja on kyllä huippuhyvä. Meillä kun on tuplaleveä patja ja miehen kanssa paljon painoeroa, niin pitää olla kova patja, mutta tuo petari tasaa hyvin sitä kovuutta :)

Vierailija
9/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille memory foam on ollut vitsi jo vuosikaudet, ellei vuosikymmenet. Ostimme sellaiset tyynyt ja ne litistyivät ja jäivät sellaisiksi.

Vierailija
10/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hyvä on, nuku vähän aikaa niin totut.

Vierailija
11/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökillä tuollainen. Kesällä järkyttävän hiostava mutta talvella on hyvä kun makkarin lämpötila on välillä siellä viidessätoista asteessa ja välillä allekin. Ihan ok nukkua. On joku halpisversio.

Vierailija
12/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Tempurin patja ja olen huomannut, että huoneen lämpötila vaikuttaa patjan pehmeyteen. Kesällä kuumassa patja on paljon pehmeämpi kuin talvella. Lisäksi patjaan tottuminen kestää hetken.