Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna mun laihduttaa!

Vierailija
11.05.2014 |

Oon 165cm ja 73kg, ja haluaisin pudottaa painoa suunnilleen 10kg. Kun sanoin tästä mun miehelle niin se suuttui ja jotenkin säikähti. Se luulee että musta tulee hullu terveysintoilija ja sitten olisin kaikki illat hölkkäämässä...

Kyllä tää hiukan yllätti, täytyy sanoa. Inhoan mahamakkaroitani ja selluliittisia isoja reisiäni, mut sängyssä mies käy heti ekana mun mahaan kiinni kun se on kuulemma ihanan pehmeä ja eroottinen.

Eli... Mitäs nyt? Laihdutanko niin hitaasti ettei mies huomaa, vai unohdanko koko jutun? Mielipiteitä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse haluat laihduttaa, niin ala vaan laihduttamaan, mutta ehkä olisi viisasta tehdä se hitaasti ja yrittää olla tekemättä siitä numeroa. Mies kyllä tottuu, eikä välttämättä juuri edes huomaa muutosta.

Vierailija
2/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet mitä haluat tehdä. Laihdutat tai sitten et.

On varmaan kiva kuitenkin tietää, että mies pitää sua haluttavana vaikka et laihduttaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mun maha on oikeesti ihan helvetin ruma!

ap

Vierailija
4/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no sehän ei ole miehen asia ollenkaan mitä haluat itsellesi tehdä. Jos haluat laihduttaa niin sitten laihdutat.

Vierailija
5/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun bmi on lähes 27! Siis todellakin on ylipainoa. Laihduta terveyssyistä ja unohda miehen mielipiteet. Ei susta liian laihan näköistä tule, vaikka pudottaisit kymmenenkin kiloa. 

Vierailija
6/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes chubbychaser.

Vierailija
7/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:16"]Sun bmi on lähes 27! Siis todellakin on ylipainoa. Laihduta terveyssyistä ja unohda miehen mielipiteet. Ei susta liian laihan näköistä tule, vaikka pudottaisit kymmenenkin kiloa. 

[/quote]

BMI 27 ei ole vakava ylipaino. Eikö siitä ollut tutkimuskin että pieni ylipaino on alipainoa terveellisempää, eikä juuri normaalipainoa haitallisempaa?

ohis

Vierailija
8/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys ja oma hyvinvointi menee miehen mieltymyksen edelle. Vaikka laihduttaisit sen kymmenen kiloa, et silti olisi mikään laiheliini eli tuskin mies pettyy tai olisi tyytymätön tulokseen. Ehkä ei kannata tehdä asiasta suurta numeroa, tai lähteä mihinkään höpö höpö-laihdutuskuureille, vaan tarkastaa elämäntavat, ruokavalio, liikuntatottumukset ja korjata ne. Paino tippuu silloin pysyvästi luonnollisella tavalla.

Vierailija
9/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta jos haluat! ei miehesi päätä terveydestäsi :) Anna palaa!

Vierailija
10/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:16"]Sun miehes chubbychaser.

[/quote]

Eikö chubbychaserit oo niitä jotka on tosi lihavien perään, feeder-tyyppiset miehet siis?

Mä nyt en kuitenkaan ole mikään jättikokoinen vaikka tuo maha tuossa roikkuukin. Koko 44 mahtuu vielä.

ap

Vierailija
11/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laihduttaa, jos sinusta siltä tuntuu. Lievä ylipaino ei ole sinänsä vielä vaarallista, mutta tärkeintä on nyt se, millainen olo sinulla on. Jos ne kilot ahdistaa, niin laihduta pois vain, ei miehellä siihen ole mitään sanomista. Hidas laihtutus on kyllä jo terveydenkin kannalta paras vaihtoehto, ja lisäbonuksena tulee se, ettei miehesi välttämättä huomaa mitään. Ehkä hän enemmänkin pelkää sitä, että koko perhe joutuu tiukalle dieetille sinun laihdutuksesi myötä, tai että joutuu olemaan illat yksin sinun käydessä hölkkäämässä tai kuntosalilla.

Vierailija
12/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelkää, että etit uuen, kun saat laihutettua...

Vierailija
13/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:40"]Se pelkää, että etit uuen, kun saat laihutettua...

[/quote]

Kyllä sen pitäis jo tietää että se on mun elämäni rakkaus enkä uutta kaipaa enkä tarvitse :)

Ap

Vierailija
14/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä miehesi omaisuutta ja miehen päätäntävallan alaisena?

Vierailija
15/15 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:02"]Oletko sinä miehesi omaisuutta ja miehen päätäntävallan alaisena?

[/quote]

No en tietenkään, mut asioista voi aina neuvotella. Toimii myös toiseen suuntaan. Ongelma tässä on se että mä en vaan TAJUA miten se voi rakastaa mun susirumaa vartaloa noin paljon.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä