Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tämä harhakäsitys täytyy oikaista: mies on kiinnostunut naisen ajatuksista

Vierailija
11.05.2014 |

Arvon yli 40-kymppiset naiset!

Nyt mulle riitti. Tämä harhakäsitys täytyy oikaista lopullisesti:

1) Parhaimmillaan mies on aidosti kiinnostunut naisen ajatuksista, ei koskaan pääsi sisällä jylläävista tunteista.

2) Nämä tunteet on syytä purkaa naisseurassa. Miehellä ei ole juurikaan mitään annettavaa tälle saralle (paitsi ratkaisut ongelmiin, jos niitä oikeasti tarvitaan sen iänikuisen tunne-elämän vatvomisen sijaan).

--> Pitäkää nyt hemmetti tunteet ja ajatustoiminta eri koreissa niin mies-nais (pari)suhteessa säilyy tasapaino iänikuisen tappelun sijaan.

Terv.

Mies 43... ja saman naisen kanssa 25 vuotta (aina välillä) hammasta purren.

Ja näin jälkikirjoituksena:

pillua ei voi koskaan antaa liikaa. Siis ei koskaan -- Se sopii alku-, pää- ja jälkiruuaksi olkoonpa ilmasto millainen tahansa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan :D

T. nainen 40v, miehen kanssa yhdessä 24v

Vierailija
2/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ällöttävä viesti. Ja sulla on erittäin tyhmä (tai erittäin huono itsetuntoinen) vaimo kun kaltaistasi katselee.

Ei mulla muuta.

Vierailija
4/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on todistettu, mies, tuo koko vartalo mulkku.

Vierailija
5/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei voi pillua antaa liikaa? Kyllähän niitä sellaisia miehiä on vaikka pilvin pimein, joille pillua nainen antaisi, mutta mies ei halua.

Vierailija
6/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisuus, nimesi on Mies.

Vierailija
7/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ongelmanratkaisijoita. Kun nainen esittää tunteisiin liittyvän ongelman niin mies on tarjoamassa siihen ratkaisuehdotuksia. Ongelma => ratkaisu eikä siis ongelmaan liittyvää analysointia, mutustelua, jaagaamista, jauhamista ja pohdiskelua. Nainen ei oikeasti halua kuulla ratkaisuehdotuksia vaan tarvitsee kuuntelijaa ja kaikupohjaa.

Mies ei siis osannut toimia oikein ja tilanne voi muuttua riidaksi. Nainen ei ymmärtänyt, että jos miehelle esittää ongelman niin mies luulee apuaan tarvittavan ongelman ratkaisemiseen.

Vierailija
8/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää yleistämistä. 

Autokauppias-tasoista ajattelua.

Vierailija
9/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:13"]

Ai ei voi pillua antaa liikaa? Kyllähän niitä sellaisia miehiä on vaikka pilvin pimein, joille pillua nainen antaisi, mutta mies ei halua.

[/quote]

uunotar, pillussa ei olekkaan vikaa mutta sitä antavassa naisessa on.

siksi se ei kelpaa. ymmärrätkö?

sama kun tämä teijän akkojen haukkuma mieskin.

sääli että naiset ei kestä suoraa puhetta suuttumatta siitä.

ai mutta seki oli miehen vika, eikös?

Vierailija
10/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo ap kihisee raivoa? Taitaa olla tunteet pinnassa, kun pitää oikein hammasta purra.

Jos te miehet itse tajuaisitte vähän käsitellä niitä tunteitanne, niin ei aina tarvitsisi syyttä muita ja olla kuin painekattila.

Ap:n kaltaiset miehet ovat itseasiassa itse niitä järjettömän tunteellisia tyyppejä, jotka eivät raivostumatta kestä toisen pientäkään pahaa oloa.

Toisaalta nyt liioitelen. Tämä koskee vain osaa miehiä. On miehiä, kuten aviomieheni, jotka ymmärtävät, että ympärillä olevat ihmiset ovat joskus pahalla tuulella, mutta eivät revi siitä itse pelihousujaan.

Vierailija
11/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölynpölyä. Tätä miestä ainakin kiinnostaa naisen tunteet ja paljon. Voisin puhua niistä loputtomiin.

Vierailija
12/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:30"]

Ap:n kaltaiset miehet ovat itseasiassa itse niitä järjettömän tunteellisia tyyppejä, jotka eivät raivostumatta kestä toisen pientäkään pahaa oloa.

Toisaalta nyt liioitelen. Tämä koskee vain osaa miehiä. On miehiä, kuten aviomieheni, jotka ymmärtävät, että ympärillä olevat ihmiset ovat joskus pahalla tuulella, mutta eivät revi siitä itse pelihousujaan.

[/quote]

Hei, tämähän oli mielenkiintoinen havainto. Olen itse ihmetellyt tuota piirrettä miehessäni ja tunnistan sen myös hänen isässään. Molemmilla välitön ensireaktio toisen ihmisen murheisiin tai vastoinkäymisiin on tuhahtelu tai suuttuminen. Onko tosiaan niin, että ovat itse niin tunteellisia, etteivät kestä toisen tunteita? Tosin nämä minun tuntemani miehet eivät kyllä omiakaan tunteitaan osoita, eivät taida osata, vaikka ainakin omasta miehestäni tiedän, että hänellä tunteita ja ajatuksia päässä liikkuu paljonkin (joskus aina raottaa mieltään ja osaa olla hyvinkin analyyttinen, lähinnä kännissä).

Vierailija
13/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:13"]Mikä on todistettu, mies, tuo koko vartalo mulkku.

[/quote]

Kokovartalomulkku on yhdyssana.

Vierailija
14/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ovat tunteellisia. 

Vierailija
15/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:13"]Mikä on todistettu, mies, tuo koko vartalo mulkku.

[/quote]

Kokovartalomulkku on yhdyssana.

[/quote]

... ja oikeammin kokovartalokyrpä. Näin ainakin niiden kokovartalomulkku - miesten tapauksessa, jotka minä tunnen. Olen itsekin mies.

Vierailija
16/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kiinnnostunut ap:n ajatuksista?

Vierailija
17/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:13"]

[/quote]

uunotar, pillussa ei olekkaan vikaa mutta sitä antavassa naisessa on.

siksi se ei kelpaa. ymmärrätkö?

[/quote]

Ai, miten niin vikaa, kun usein se on oma vaimo, lasten äiti ja yhdessä haluaa pysyä. Niin että mikä silloin on, että pillu ei kelpaa? Ap:han sanoi, että pillua ei voi koskaan antaa liikaa.

Vierailija
18/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pikkusieluinen mies. Yritä ymmärtää, että naisella on tunteet, hän ei halua sinun ratkaisumallejasi, vaan kuuntelijaa, ja tukea omille tunteilleen. Sinulta ei vaadita muuta kuin että olet läsnä, kuuntelet kun toinen purkaa tuntojaan, ja jos nainen sitten kysyy mielipidettäsi sanot sen, mutta asian ydin on se, että nainen kaipaa kuulevaa korvaa ja ymmärrystä omille tunteilleen, nainen käsittelee omat tunteensa ja ratkaisunsa siten, että kertoo ne ensin jollekin, tämän jälkeen naisen olo on helpottunut ja hän kokee, ettei ole yksin tunteidensa kanssa, ja ratkoo asian omin päin.

Luulisi, että tämä ei olisi vaikeaa.Simppelikin mies osaa tämän, jos on vain kärsivällinen ja empaattinen.

Vierailija
19/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies erehtyy. Nainen oikeasti ei halua ratkaisua esittämäänsä ongelmaan vaan empatiaa. Mies erehtyy luulemaan retorista kysymystä todelliseksi kysymykseksi. Siitä seuraa riita.

Vierailija
20/29 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että teillä tulee riitaa; naisen ei pidä odottaa mieheltään mitään tukea, tunteista ei puhuta, mutta pillua pitää jakaa mielellään monta kertaa päivässä. Hyvä Mies, et ymmärrä naisista yhtään mitään. Säälin vaimoasi.

Yrittäisit edes ymmärtää ja tukea, niin ehkä sitten naisparkasikin olotila paranisi, hän kosisi että rakastat ja välitätä hänestä sillä tavalla kuin hän kaipaa. Naiselle se pillun jakaminen ei riitä tyydytävän suhteen saamiseksi, pitää olla emotionaalista tukea, hellyyttä ja toisen huomioimista. Ei ole rakettitiedettä, mutta itsekkäälle se on lähes mahdotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi