Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ompelukoneeseen vetohihna?

Vierailija
11.05.2014 |

Tietääkö täällä kukaan, mistä voisi saada vanhaan ompelukoneeseen vetohihnan? Olen yrittänyt googlettaa, mutta aika heikkoa ollut tarjonta. Muutaman ulkomaisen sivuston löysin, mutta melkein mahdotonta ottaa selvää mikä sopisi juuri tähän koneeseen.

Kone on siis vanha italialainen Necchi automatic supernova. Ihan sähkökäyttöinen, 1960-luvulta, luulisin. Hyvä ja vahva peli, mutta remmi luistaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole yhtään ompelusta, vintagesta ja tekniikasta kiinnostunutta paikalla?

ap

Vierailija
2/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hyvästä koneesta! Minulla on supernova Julia. Oletko kysynyt ompelukonekorjaamoista? Tuo yritystään on ilm, vielä olemassa Italiassa, en tiedä saisiko heiltä apua... Saisiko tilattua heiltä suoraan tai tietäisivät minkä yrityksen kautta Suomesta saisi tilattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaito vähän heikossa hapessa, ainakin tuon puhumisen suhteen... Korjaamoista vähän huonot kokemukset. Ollut nimittäin tätä ennen pari kertaa huollettavana ja vain "rasvattu" jäykkyyden takia. Nyt avasin itse ja huomasin että remmi aivan loppu.

ap

Vierailija
4/6 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini koneessa oli hihna luistanut ties miten kauan ennenkuin kertoi siitä minulle. Avasin huoltoluukun ja kiristin hihnan, luultavasti anoppi nyt hurruuttele koneellaan toiset 50 vuotta.

Vierailija
5/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko nämä:

http://www.sewingpartsonline.com/necchi-sewing-machine-parts-model-list.aspx

http://sewingmachine221sale.bizland.com/store/page90.html

hae Googlen kuva haulla esim. Ompelukoneen nimi sekä lug belt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi