Huomenna pitäisi olla treffit ja miehestä ei kuulu mitään
Eli oltiin sovittu alkuviikosta, että huomenna nähdään lounaalla. Sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään. Tuntuu muutenkin, että olen aina ollut ensimmäisenä yhteydessä mieheen...Odotanko miehen viestiä, että tavataanko vai ei...? Vai kysynkö itse?
Kommentit (44)
Riippuu haluatko siitä panokaverin, jolloin olet yhteydessä, vai pitkäaikaisen kumppanin, jolloin et.
Itse laittaisin huomenna aamupäivällä viestin ja kysyisin nähdäänkö vai ei. Jos mies ei vastaa tai ei voi nähdä niin alkaisin katselemaan muita vaihtoehtoja...
Miksi odotat mieheltä uutta vahvistusta, jos olette jo sopineet että näette? Eikö se nyt riitä, että yhden kerran sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi odotat mieheltä uutta vahvistusta, jos olette jo sopineet että näette? Eikö se nyt riitä, että yhden kerran sovitaan.
On varmaan silti näppärää, että kumpikin on samassa paikassa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisu varmaan kiva sopia missä nähdään ja milloin nähdään. Mieluummin aiemmin, kuin tuntia ennen.
Niin tai mies laittoi viestissä " jos perjantaina mennään vaikka lounaalle, laitellaan vielä viestiä " . Eli ei mitään varmaa kylläkään, ehkä ajattelin ihastuneena jotain muuta 🙈 Ap
Älä nyt ihmeessä ala kyselemään, tottakai näette kun näin on sovittu. Laita iloinen viesti, että kiva nähdä huomenna, mennäänkö mäkkäriin.
Pim pim pim pim pi pim pam! Mä pimpparautaa pimputan!
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin huomenna aamupäivällä viestin ja kysyisin nähdäänkö vai ei. Jos mies ei vastaa tai ei voi nähdä niin alkaisin katselemaan muita vaihtoehtoja...
Minä myös laittaisin huomenna ap viestin, jossa kysyisin nähdäänkö lounaalla. Ihan neutraalisti vain tuo kysymys. Jos vastaa, hieno homma, jos ei vastaa, antaisin olla.
Itse odottaisin että mies ehdottaa! Jos ei ehdota niin ei ole kovinkaan kiinnostunut. Sorry
Miten olette tutustuneet alunperin ja kumpi teki aloitteen näkemiselle? Vähän pahalta nyt kuulostaa, jos olet muutenkin ollut aktiivisempi ja mies ei ole koko viikolla laittanut mitään viestiä enää. T. Kokemusta on
Laita vaan huomenna ihan rohkeasti viesti. Turha alkaa pelailemaan mitään pelejä. Eikä sulla mitään menetettävää ole
Et todella kysele enää. Jos ette ole sopineet paikkaa, missä tapaatte, eikä mies ota yhteyttä, unohda koko juttu. Mies ei halua joko sinua tavata, tai jatkossakin tekee mitä lystää. Et kai halua jatkaa tyypin kanssa ,jonka sanomisiin ei voi luottaa. Kynnysmatoksi ei kannata ryhtyä. Ei tyhmä tarvitse olla. Hiukan ryhtiä ja omanarvontuntoa.
Tavattiin Tinderissä. Ollaan tapailtu 2kk ja seksiäkin on ollut...mies vielä viikko sitten kehui maasta taivaaseen ja nyt sit tuntuu että on kadonnut kuin pieru saharaan:D Ap
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan huomenna ihan rohkeasti viesti. Turha alkaa pelailemaan mitään pelejä. Eikä sulla mitään menetettävää ole
On menetettävänä mielenrauha, kun yrittää muodostaa suhdetta miehen kanssa, jota ei kiinnosta. Ap on nyt jo ihastunut, joten häntä viedään kuin kilon punnusta, eikä hän ymmärrä perääntyä, vaikka mies on piittaamaton.
Älä oikeasti laita mitään huomenna itse. Odota että se laittaa! Toi miestyyppi on sellainen, joka piittaa vain itsestään ja sen haluista
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin Tinderissä. Ollaan tapailtu 2kk ja seksiäkin on ollut...mies vielä viikko sitten kehui maasta taivaaseen ja nyt sit tuntuu että on kadonnut kuin pieru saharaan:D Ap
Se on pelimies ja etsii jo uutta panoa.
No jos lounas on jo sovittu, katso joku kiva paikka ja ehdota että näette siellä.