englannin taitoiset miten sanotaan??
hei,
miten sanotaan kohteliaasti fraasina kiitoksia vastauksesta?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:21"]
hei,
miten sanotaan kohteliaasti fraasina kiitoksia vastauksesta?
[/quote] Hi,
What is the polite way of saying "Thank you for the answer".
Mä laittaisin ihan vaan thank you for your reply. Jos olet tosi fiiliksissä vastauksesta, thank you for your reply, I appreciate it
Thank you for your answer/response.
Thank you for your reply.
"Answer" on vastaus kysymykseen, ei viestiin.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:33"]
Thank you for your reply.
"Answer" on vastaus kysymykseen, ei viestiin.
[/quote] She did not specify. Nor did she give any context. For a stupid question you get a stupid answer.
Maailmassa on tuhat ja yksi miljoonaa tapaa päteä omalla tiedollaan, edellinen lienee yksi niistä. Paljon kiitoksia asiallisesti vastanneille, ihmettelen vain sitä, miten joku voi löytää tästäkin aloituksesta pienen porsaanreiän vittuiluun ja toisen ihmisen loukkaamiseen.
Olen kuvitellut, että tieto ja asioiden osaaminen on jotain hienoa ja inhimillistä. Samalla olen ajatellut, että tämä tieto on niin arvokasta, että sen jakaminen kannattaa. Toisaalta olen ihmetellyt tilanteita, joissa näennäisesti älykkäät ihmiset alkavat käyttää valtaa pakonomaisesti muita vastaan. Olen myös yrittänyt puolustella ihmisiä; " hei ei kai nyt kukaan voisi olla noin idiootti ja vallan haluinen", mutta ilmeisesti on. Tavallaan tuntuu siltä, että olen menettänyt uskoni ihmisiin. Aina sieltä joukosta löytyy joku, joka haluaa nostaa omaa itseään toisen epävarmuudella.
Tekisi mieli sanoa: häpeä.!Olet minulle vastenmielinen, ennen kaikkea sen takia, että sinulle tieto ei ole valtaa, jolla auttaa muita, vaan valtaa, jolla alistaa muita.
No näin: "Hey, suck my dick, fucking asshole!" (tiedän, koska olen asunut englannissa)
up