Mä haluaisin että mun mies rakastais mua tosi paljon
Mut eihän se rakasta. Vaikka sanookin niin, mutta ei tarkoita sitä. Jos tarkoittaisi, ei varmaan välttelis mun seuraa jatkuvasti. Tai kuuntelis kun puhun, eikä hermostuisi kun häiritsen. Ja juttelis mun kanssa eikä vaan sanois mm-m jooh.
Surullinen hylätty
Kommentit (13)
Ehkä ei kannattais olla koko ajan äänessä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:07"]Ehkä ei kannattais olla koko ajan äänessä.
[/quote]
En olekaan, hän pelaa monta tuntia päivässä nettipeliä ihan rauhassa tai surffailee muuten.
Ap
Miehiin tepsii sama kuin ennenkin: kun et kerjää huomiota, saat sitä. Pysyttele omissa oloissasi, ole iloinen jne. Ehkä se haluaa olla välillä rauhassa?
Suomalaiset miehet nyt vaan on semmosia juntteja. Saattaa se sua rakastaakin, sen verran kun ihmiset nyt ylipäätään rakastaa ketään.
Voi se silti rakastaa sua tosi paljon. Täytyy vaan käydä keskusteluja ja löytää kompromisseja, joilla parisuhde on molempia tyydyttävä. Rakkaus on tunne, joka toki johtaa tekoihin, mutta eri tavoin ja eri ihmiset arvostaa erilaisia tekoja. Molempien pitää oppia ymmärtämään se, miten toinen osoittaa rakkautta ja olla iloinen niistä rakkaudenosoituksista ja molempien pitää ottaa selvää millaisia rakkaudenosoituksia toinen haluaisi, ja pyrkiä niitä omien kykyjensä mukaan antamaan. Pelkillä oletuksilla ei pääse muuhun kuin tyytymättömyyteen.
Tiedän ja tunnen tuon rakkauden kaipuun. Ota lemmikki jos sinulla ei ole lapsia ja ero miehestä ei tule kysymykseen. Ole itsellesi hyvä ja ystävällinen.
Kyllä ne miehet (jotkut) on idiootteja kun aito oikea lämmin elävä nainen ei kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:09"]
Miehiin tepsii sama kuin ennenkin: kun et kerjää huomiota, saat sitä. Pysyttele omissa oloissasi, ole iloinen jne. Ehkä se haluaa olla välillä rauhassa?
[/quote]
Mulla on vähän sama tilanne kuin ap:llä, ja oon kokeillut tuota mut eipä oo toiminut.
Mulla ja miehellä piitkä patisuhde takana ja lapsikin jo saatu.
Olen huomannut että tuo " niin metsä vastaa kun sinne huudetaan" toimii yleensä hyvin. Älä kärky, keksi tekemistä laittaudut ja lähdet vaikka kaupungille. Älä myöskään heti ole käytettävissä, fyysisesti tai henkisesti. Meillä mies havahtunut muutaman kerran tuohon.
Sä olet sille näkymätön. Mä häipyisin.
Joo, tän ketjun ap on myös tuo äitienpäivä-eroketjun ap.
Ei toimi meillä tuo että antaa vaan olla, se on varma tapa olla puhumatta päiväkausiin.
Tänään on se päivä, kun en enää ole mieleltäni terve. Kaikkina muina päivinä tätä ennen olin. Äiti varoitti että sairastun, kun näki miten mies kyttää mun tekemisiä ja sitten raivoaa niistä päivätolkulla. Nyt se kääntyi toisin päin. Mä olenkin se sairas.
Tuntuu hirveältä.
Ap
Turhaa sä kiusaat ittees, heivaa se sika.