Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla puolisosi kanssa kaupassakäyntivuorot?

Vierailija
11.05.2014 |

Vai käyttekö yleensä yhdessä kaupassa?

Meillä mä käyn yleensä päivisin kaupassa, kun olen lapsen kanssa kotona. Sitten kun ollaan asioilla yhdessä, niin käydään sitten koko poppoo kaupassa yhdessä tai sitten jompikumpi kummalla on rahapussi mukana ja toinen odottaa sitten lapsen kanssa autossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitään vuoroja, se käy joka ehtii. Tai sitten käydään kaikki yhdessä. Ei meille kaupassakäynti ole mikään paha nakki. Jopa lapset tykkää lähteä ruokakauppaan mukaan. Eikä meidän lapset IKINÄ saa mitään kaupasta suuhunsa ennen kuin tuote on maksettu kassalla. Tulipa sekin nyt sanottua tässä samalla, sillä taas kauhistelin kun eräs matami ruokki lapsiaan banskuilla ja pillimehuilla ennen kuin oli niitä maksanut. Sanoin kyllä ääneenkin että tuo on varastamista.

Vierailija
2/8 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdestaan käydään kerran viikossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kaupassa, aina, ostan miehelle kaiken kenkiä myöden, mies käy lasten kanssa ulkoillessaan joskus hakemassa lähisalesta karkkia ja limpparia.

Vierailija
4/8 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mtn vuoroja.

itseasiassa vaikka olisikin vuorot kävisin varmaan silti itse taikka miehen mukana, koska tykkään käydä ruokakaupassa ja koska mies, noh..

en ymmärrä miten niin fiksu mies muuttuu kaupassa ihan hölmöksi, vaikka listalla olisi suurinpiirteiden kuvat halutuista tuotteista saattaa hammastahnan sijasta saada hammasharjan tai mansikkajukurtin sijasta kolme purkkia laktoositonta viiliä. Selityksenä usein "no koska ei sitä yhtä ollut". jättäisi sitten ostamatta mutta ei, kokee kai nämä korvikkeet tarpeellisiksi.

Vierailija
5/8 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vuorot on ja useimmiten se vuoro on aina minulla. Mies hakee tupakkaa ja kaljaa ja satunnaisesti maitopurkin, yhden tietty kerrallaan. Minä sitten haen pari krt viikossa ruokasatsit.

Vierailija
6/8 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisia vuoroja, se käy kumpi ehtii. Yleensä tykkään itse käydä yksin, koska silloin tulee varmasti kaikki mitä haluan. Mies käy jos jotain on loppu ja minä en ehdi. Joskus todella harvoin käydään koko perhe yhdessä.

Vierailija
7/8 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minä käyn maanantaina ja torstaina, mies lauantaina. Minä ostan perheen ruuat, mies herkut.

Vierailija
8/8 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä vuorot, molemmat käyvät vuoron perään. Saa arjen rullaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi