Mies taisi viettää vkonlopun tatuoidun wt-hoitonsa kanssa mökillä
Mulle tosin tietty väittää olleensa siellä yksin. Iloisena tuli äsken kotiin....
Kommentit (16)
White trash ja black shit, meneex niin?
Heitä nopeasti pihalle moinen wt-mies.
wt-hoidot on parhaita sängyssä.
-mies-
Eix oo kauheeta kun akateemisen miehelläkin on tarpeet :D
Onhan se mukavaa, että miehesi on löytänyt itselleen käsitöitä, eikä sinulla näytä olevan mitään sitä vastaan. Noin iloisesti ja hyväksyvästi kirjoittelet täälä av:llä, sekä otat miehesi reissusta avosylin vastaan. Olet todella ymmärtäväinen vaimo.
Olet siis tavannut sen kun tiedät että se on tatuoitu?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:06"]
Olet siis tavannut sen kun tiedät että se on tatuoitu?
[/quote]
Joo, olen tavannut. Mies sitä kerran baarissa jututti, kun olimme yhdessä!!! Iltaa viettämässä. Nykyään on sitten miehen fb-kaverina ja viikonlopun osalta löytyy viitteitä, joita en nyt tässä lähde selvittämään.
Yök mikä mies. Anna sille kenkää niin voivat nussia ihan vapaasti jatkossa. Voi tulla miehelle hätä...
LA valittamaan facessa kuinka mies toi seksitaudin (musita itämisaika) kotiin. Silloin homma on julkinen eikä kumpikaan saa enää ketään.
Tatuoitu wt-nainen sytyttää aina enemmän kuin vikisevä AP.
Oho, onko mieskin wt, vai mitä se siinä wt:ssä näkee?
Onks tää joku nuorempi tää wt-hutsu?
No käsket vaan testeihin ni kyllä se siitä. Perus mies.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:41"]
Oho, onko mieskin wt, vai mitä se siinä wt:ssä näkee?
[/quote]
Taitaa nähdä kävelevän vaginan:(
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:43"]
Onks tää joku nuorempi tää wt-hutsu?
No käsket vaan testeihin ni kyllä se siitä. Perus mies.
[/quote]
Ei ole nuorempi vaan mua vanhempi. Treenattu kroppa sillä kyllä on, mutta siihen ne hyvät jutut sitten jääkin, ainakin mun näkökulmasta.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:37"]Mulle tosin tietty väittää olleensa siellä yksin. Iloisena tuli äsken kotiin....
[/quote]
Ap taisi viettää vkonlopun tehtailemalla wt-aloituksia. Siltikään olo ei parane, pahenee vain joka trollauksella.