Kalluppi: Mitäs teutoranttia sipaiset suihkun jäläkeen?
Mulla käytössä Herpiina.
Kommentit (19)
Ainoastaan Doven dödöä en voi käyttää, alkaa kutisemaan. Olo on kuin apinalla kun raapii kainaloita :D
Täydellinen tuote, jota parempaa ei ole. Tuota olen käyttänyt useamman vuoden ja se on jotain ihan parasta deota mitä maailmassa vaan voi olla :)
Vannon sen nimiin. Ei tule edes kainalot märiksi juoksulenkillä, eikä tarvi käyttää kuin joka toinen päivä.
Tää on ollut mun pelastus.
Olen kova hikoilemaan, eikä mikään muu dödö ole aiemmin pitänyt urheillessa ja hellepäivinä. Biotherm ei ole vielä koskaan pettänyt!
Eikä tarvii laittaa kun joka toinen päivä, eikä hiki haise helteelläkään!
laevalta. Sammoo suapi aenaki stockmannilta. Hintahi ol siinä parin kympin luokkoo.
Sipasen reimatekkiä aina suihkun jälkeen.
Ei oo halpahalli teutoranttia, nii!
apteekin Triple Dry' ta käytän minäkin. tosi kätevää! (eikä muute tarvi laittaa ku 2-3kert. viikossa)
Vierailija:
apteekin Triple Dry' ta käytän minäkin. tosi kätevää! (eikä muute tarvi laittaa ku 2-3kert. viikossa)
Vierailija:
Vierailija:
vaan se sulkee ihohuokoset kainaloista. Ihon voi petsä ihan normaalsiti eikä dödöä tarvitse välttämättä lisätä. Aivan huipputuote eikä ole kertaakaan pettänyt (edes hikilenkillä ei kainalot haise hieltä ja paidat tykkää =)
mut jos joku tärkee juttu ni nivea.
ei ole kukaan koskaa sanonut et haisiin vaik en dödöö laita