Chat on vaarallinen paikka, taas venyi
Aamuviiteen...;) ja ihan vaan keskustelujen merkeissä ei tuhmuuksia tällä kertaa;)
Kommentit (27)
eli olisko suomi24 nyt se paikka mistä +30 nainen vois löytää asiallista jutteluseuraa ja onko ilta päivää parempi aika?
Kannatan suomi24. Iltapäivä ja ilta.
Mies24
Kun mies menee chattiin, keskustelu kestää siihen asti että miehen sukupuoli selviää. Vastassa on nimittäin toinen mies, joka etsii naisseuraa. Naisista alle 10% vastaa tervehdykseen ja nekin jäävät odottamaan kemiaa ja ilotulitusta eivätkä itse kiinnostu miehestä. Ainoastaa naista esittämällä voi mies saada huomiota ja ajanvietettä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:08"]Käykö kukaan siellä ihan vaan tarkoituksena jutella niitä näitä?
Ei löytää live tai muutakaan seksiseuraa
[/quote]
On siellä...parikin nikkiä tulee heti mieleen. ..teet vaan heti selväksi mitä haluat.ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:39"]Kun mies menee chattiin, keskustelu kestää siihen asti että miehen sukupuoli selviää. Vastassa on nimittäin toinen mies, joka etsii naisseuraa. Naisista alle 10% vastaa tervehdykseen ja nekin jäävät odottamaan kemiaa ja ilotulitusta eivätkä itse kiinnostu miehestä. Ainoastaa naista esittämällä voi mies saada huomiota ja ajanvietettä.
-Mies 29v-
[/quote]
No sä et oo mun kans oäässy juttusille..;) ap
Tasan yhen kerran oon saanu juteltua herkussa jonkun kaa (nainen) että miehistä en osaa sanoa yhtään. Vaikka kuinka asiallisesti mäki alotan ni ei saa mitää vastausta..naiset sanoo et niillä on ruutu punasella koko ajan ku tulee priva viestiä mut tiiä sitten.
Niin ja tosiaan ku ei ittekkää eti seksi seuraa vaan ihan fiksua juttelu seuraa.
Mies24