Mielipidettä tästä tekstistä?
Kommentit (9)
Luin ja lopetin sänkykohtaukseen. Rakkaus-seksiaiheet eivät inspiroi minua, siinä syy.
Mutta osaat kirjoittaa. En tiedä päteekö kirjoittamisessa sama periaate kuin säveltämisessä, mutta säveltämisessä pätee aina tämä: älä ikinä sävellä yhtään ainoaa ylimääräistä ja turhaa säveltä.
Jos pätee, tuota kannattaa pohtia, koska tuo periaate pätee myös kuvataiteessa, arkkitehtuurissa jne.
Kiitos palautteesta kaikille! 😊
3 - Ei ole käännetty. On pitkään aikaan ensimmäinen kirjoittamani teksti.
Karsi ja pyri persoonallismpaan kerrontaan. Nyt on kovin tavanomaista päiväkirjavuodatusta.
Tommonen teinitasoinen kirjoitelma. Ei mitään erikoista.
Nostan hattua uudelle projektille. Rohkea olet myös, kun laitat tekstin heti meidän arvioitavaksi!
Itse aloitin luovan kirjoittamisen vuosi sitten. Nyt syksyllä on ollut kiva huomata, että kehitystä kirjoitustaidossa on ihan oikeasti tapahtunut ja ajatuskin kulkee jo hieman sujuvammin. En silti ole uskaltanut vielä mitään julkaista. :)
Sanoisin, että tekstisi oli pääosin hyvää. Pieni tiivistäminenkään ei toisaalta haittaisi, etenkin kun osa tekstistä oli enempi blogimaista tapahtumien toteamista (e. kävimme tax freessä), joka jäi sitten hieman kalpeaksi tuon itse päätapahtuman rinnalla. Punainen lanka voisi mielestäni keskittyä tiiviimminkin vain ihmissuhteiden ja tunteiden ympärille, mutta tämä toki voi olla vain minun henkilökohtainen mielipiteeni.
Toivotan onnea (ja sinnikkyyttä) projektin jatkolle. :)
Kiitoksia! 😊 Hyviä neuvoja tullut!
Hyvää tekstii, oli kiva lukee toi. Pilkkuvirheitä jonki verran, mut niil ei kait oo merkitystä blogis. Lisää vaan! :)
Ihan näpsäkkää, mutta pilkkuja lisää ja ryhdikkäämpi fontti, joka ei pakota siliä liikkumaan äärimmilleen sivusuunnassa.