Lähtisitkö treffeille miehen kanssa joka "asuu" salilla?
Kundi on todella namu, uimapukumallikunnossa. Kasvot ja hymy sulattaa ainakin ap:n sydämen. Ainoa vaan että tyyppi asuu salilla joka päivä kaksi tuntia, lisäksi vetää jollain tiukalla dietilläkin? Lisäksi kundissa taitaa olla pieni bilehile sisällä, viikonloppuisin salivaihde vaihtuu baarivaihteeseen. Molemmat sinkkuja, ei tässä naimisiin oltaisi heti kuitenkaan menossa mutta molemmat kuitenkin aika vanhoja jo, alkaa kolmekymppiä tulemaan kohta mittariin. Epäilen vielä että kundi on aikamoinen playeri, huhujen mukaan naisia on ympärillä lähemmäksi 10 kuin viisi.
Kommentit (48)
Mun eksä on fanaattinen bodari, joten kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että ei kannata sekaantua. Elämä pyörii oman kehon ja lihasten saannin ympärillä. Vrk tarkasti aikataulutettu ja syötävä on just eikä melkein oikeaan aikaan. Lihaksia pullistellaan millon peilin tai ihmisten edessä, tai ihan vaikka kesken leffan katsomisen.Ja tosiaan yllättävän usein noissa piireissä liikkuu kiellettyjä aineita.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 09:12"]
En suosittele, ellet ole kotihiiri, joka tykkää elää treenikalenterin mukaan.
[/quote]
Miksi yksien treffien pitäisi päättyä siihen että naisesta tulee miehen kotiorja?
[/quote]
Av-mammoilla on ihmeellisiä käsityksiä näköjään. Liikuntaa ei saisi harrastaa eikä ulkonäköönkää ei saisi mies panostaa. Eikä varsinkaan käydä ulkona.
Ne ihan oikeat salilla asujat ei todellakaan vaihda joka viikonloppu bilevaihdetta päälle.
Tuntuu taas että täällä puhutaan appelsiineista ja omenoista. Kundi joka treenaa ja pitää itsensä rantakunnossa on kuitenkin vielä aika kaukana fanaattisesta bodarista.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 09:42"]
Ne ihan oikeat salilla asujat ei todellakaan vaihda joka viikonloppu bilevaihdetta päälle.
[/quote]
Tiedän tämän, siksi kundi mua kiinnostaakin kun elämässä on duunin ja salin lisäksi selkeästi vahva sosiaalisen elämän painotus. Plus tiedän mitä paidan alta löytyy, ne kädet, rintalihakset ja se 8pack...huh huh. Osa kundikavereitani on kaverille todella kateellisia, lihakset ovat kuulemma poikienkin mielestä muodoltaan ja kiinnityksiltään(?) huippuluokkaa, taitaa tyypillä olla jonkunasteinen geneettinen lahjakkuus hommaan.
Muuten kuulosti hyvältä, mutta bilejuttu pilasi kaiken. Ei kukaan kovaa treenaava rällää joka viikonloppu. Yksi kostea ilta vesittää kahden viikon kovat treenit (edellisen viikon työ menee hukkaan ja seuraava viikko menee kropalla alkoholista toipuessa).
No kukaanhan meistä ei tiedä, kuinka paljon viinaa herralla menee bailatessa. Joten se edellisen ja seuraavan viikon treenien pilaaminen viikonlopun bailauksessa voi olla vähän niin ja näin.
Mun mielestä tää mies kuulostaa vähän liian täydelliseltä, itselle tulis paineita. Mutta mielelläni tutustuisin vähän paremmin ja katsoisin, mitä pinnan alta löytyy (tai vaatteiden alta). Veikkaan, ettei sillä ole vielä kovin suuri kiire vakiintua, ehkä sitten 5 vuoden kuluttua.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 10:15"]
No kukaanhan meistä ei tiedä, kuinka paljon viinaa herralla menee bailatessa. Joten se edellisen ja seuraavan viikon treenien pilaaminen viikonlopun bailauksessa voi olla vähän niin ja näin.
Mun mielestä tää mies kuulostaa vähän liian täydelliseltä, itselle tulis paineita. Mutta mielelläni tutustuisin vähän paremmin ja katsoisin, mitä pinnan alta löytyy (tai vaatteiden alta). Veikkaan, ettei sillä ole vielä kovin suuri kiire vakiintua, ehkä sitten 5 vuoden kuluttua.
[/quote]
Olin myös kommentoimassa samaa quottaamasi postiin. Taitaa kertoa quotatun kirjoittajan omista viinankäyttötavoista jos saa tuhohttua kahden viikon duunit noin nopeasti että on krapulassa vielä seuraavan viikon.
No vähän se kuulostaa täydelliseltä, uskon tosin siihen että jokaisessa on vakiomäärä vikoja ja paheita, se selviää paremmin sitten aikanaan jos selviää. Kyllä luulen että lähden kaveria testaamaan, avoimin mielin ja selvillä todellisuudesta. Jos en muuta saa niin ainakin muutaman tyydytyksen ja hymyn huulille pariksi päivää :) Olet varmaan oikeassa että kaveria ei pariin vuoteen helpolla rengasteta, vaatii varmasti tulevalta vaimoltaan aika paljon.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 10:37"]
Väsähtänyt trolli. :(
[/quote]
Missä? Minusta ainakin tuntuu että niin työ- kuin yöelämässä tulee tota miestyyppiä vastaan koko ajan. Kivannäköisä, treenattuja kouluttettuja pelimiehiä riittää kyllä stadin keskustan yökerhoissa vaikka kuinka ja kanssa.
Tyyppi on nero, geneettinen lahjakkuus, jolla 8pack, sosiaalisesti lahjakas... Jos uskoo tähän niin mulla olisi hyvä hevonen myytävänä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 10:45"]
Tyyppi on nero, geneettinen lahjakkuus, jolla 8pack, sosiaalisesti lahjakas... Jos uskoo tähän niin mulla olisi hyvä hevonen myytävänä.
[/quote]
En tiedä missä porukoissa te hengaatte + millaisia miehiä siellä on, mutta ei menestynyt, hyväkuntoinen ja sosiaalisesti lahjakas sinkkumies ole todellakaan mikään ennennäkemätön tapaus ainakaan Helsingissä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 08:57"]
Ootte ehkä oikeessa. Kyyditkin kelpais, huhujen mukaan kaveri osaa hommansa ja kivasti varusteltu. En tiedä onko pelimiehen merkki, mutta kohtelee tyttöjä ilmeisen kuvasti ja hyvin ollesaaan heidän kanssaan. Kuin playboy ja herrasmiehen risteytys ilmeisesti...aargh tiedä mitä tehdä.
[/quote]
Kun siitä on noin paljon julkista tietoa liikenteessä niin kannattaa varmaan unohtaa tyyppi. Mua ei ainakaan kiinnostaisi tapailla tyyppiä jota on tapaillut kaikki muutkin.
Mee ihmeessä treffeille, jos tyyppi kiinnostaa. Kyse on kuitenkin vain treffeistä ja tapailusta/tutustumisesta.Pidä hauskaa ja jos homma ei etene koska arvomaailmat on erilaiset, ei maailma siihen kaadu. Ei kaadu myös siihenkään, jos mies on player. Sellaisen voi jättää helposti taakseen.
Jos oot hakemassa itsellesi aviomiestä tositarkoituksella, niin sitten harkitse tarkemmin. Älä ainakaan viritä odotuksia liian korkealle.
Ähh enköhän mä sen sitten tapaa. En jaksa enää spennata, niin jos on hauskaa ja siltä tuntuu niin saakoon jätkä musta uuden kaadon, haki sitten vaan sitä tai jotain enemmänkin.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:28"]
Ähh enköhän mä sen sitten tapaa. En jaksa enää spennata, niin jos on hauskaa ja siltä tuntuu niin saakoon jätkä musta uuden kaadon, haki sitten vaan sitä tai jotain enemmänkin.
[/quote]
Tämä oli siis ap joka pohti asiaa ääneen täällä.
[/quote]
Kunnes tulet tänne valittamaan kun sydämes on rikottu, no itsepä tiedät.
En lähtisi, vaikka itsekin liikun paljon. En usko, että hänen vartalonsakaan olisi tuolla rääkillä sellainen, mistä minä pidän.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:58"]
[/quote]
Kunnes tulet tänne valittamaan kun sydämes on rikottu, no itsepä tiedät.
[/quote]
Kaikki on kiinni odotusten hallinnasta. Pettynyt olen jos seksi olisikin huonoa tai tyyppi täysi mulkku, en siihen jos en tästä nyt saanutkaan aviomiestä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 09:26"]
Entä jos ap:kin tykkää hengata salillla? Usein vastaavat ihmiset löytävät toisensa.
[/quote]
Mulle saliharrastus olisi pelkästään plussaa, en voi kuvitella että hengailisin liikkumattoman ihmisen kanssa. Mieluummin käyn treffeillä vaikka lenkillä kuin leffassa syömässä sokeria. Ihmiset on erilaisia, melko negatiivinen käsitys palstan mammoilla liikuntaa harrastavasta miehestä.
No, jääpähän enemmän valinnan varaa mulle :D