Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nykyajan "hipit"...

Vierailija
17.08.2014 |

Nykyään näyttää riittävän, että on rastat ja pari lävistystä nenässä, niin voi kutsua itseään hipiksi.

Sori, mutta tuollainen tyyli ei ole hippeyttä nähnytkään.. Oikeilla hipeillä oli ihan erilainen ulkomuoto, ja lisäksi hippiaatteeseen kuuluu vähän muutakin kuin ulkoisia seikkoja. Mutta jos ulkoisista asioista puhutaan, niin esim rastat ei kyllä kuulu hippiliikkeeseen, vaan johonkin rastafareihin tms.. Opetelkaa käyttämään itsestänne jotain muuta nimeä, jos tunnistatte itsenne kuvauksesta.

Ei mulla muuta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne on kaikki samanlaista massaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:33"]

Joo, ne on kaikki samanlaista massaa :)

Aivan, nimenomaan massaa.. Ja sitten luulevat olevansa jotain aatteellisia ja erottuvia, erikoisia yksilöitä. Voi voi...

[/quote]

Vierailija
4/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimaatko kaikki rastapäiset ja lävärit naamassa tyypit hipeiksi?

Vierailija
5/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:42"]

[/quote]

En minä leimaa, kun yritän heille tässä kertoa, että he eivät ole hippejä.

Oman kokemukseni mukaan tällaiset ihmiset kuitenkin lähes poikkeuksetta kutsuvat itseään hipeiksi, ja heitä kutsutaan hipeiksi myös muiden taholta. 

Vierailija
6/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja PS. Minulla ei ole mitään rastoja tai lävistyksiä vastaan, olen itsekin harkinnyt.. Mutta tämä "hippi"-termi ärsyttää ja olisi kiva, jos tälle tyylille keksittäisiin jokin muu sana. Jos nyt joksikin täytyy edes kutsua...

ap

Vierailija
7/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D En ole koskaan kuullut kenenkään kutsuvan itseään hipiksi vain sen takia että on rastat päässä ja nenässä lävistys.

Vierailija
8/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:42"]

[/quote]

En minä leimaa, kun yritän heille tässä kertoa, että he eivät ole hippejä.

Oman kokemukseni mukaan tällaiset ihmiset kuitenkin lähes poikkeuksetta kutsuvat itseään hipeiksi, ja heitä kutsutaan hipeiksi myös muiden taholta. 

[/quote]

Mulla on itselläni rastat ja läväreitä naamassa, välillä saatan vähän pukeutuakkin hippityylisesti, kun ei aina jaksa sitä rankinta olemusta, ja mun luonnetta on kuvailtu boheemiks ja hipiks, vaikka olen hevari henkeen ja vereen. Kaikki ei oo niin pinnallista. Hippiä musta ei saisi tekemälläkään, hevari olen ja siinä pysyn :)

Vierailija
9/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kutsun kaikki hörhöjä hipeiksi. Jos on rastat tai jos ajaa ruosteisella pyörällä. Jos haisee ullakolta tai suitsukkeelta. Jos ei käytä meikkiä eikä mitään normaaleja hoitotuotteita vaan jotain luonnonöljyä tai intiaanisokeria ynnä muita omituisuuksia. Pesee vaatteet jollain pesupähkinällä ja etikalla eikä syö lääkärin määräämiä lääkekuureja, koska lääkkeet on niin vaarallisia. Kaikki tämmöset ihmiset on mulle hippejä.

Vierailija
10/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkunviilausta: Rastafarien hiukset on rastat, hipeillä ja gooteilla ja kaikilla muillakin ne on nimeltään locksit/dreadlocksit.

Vierailija
11/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:51"]

Mä kutsun kaikki hörhöjä hipeiksi. Jos on rastat tai jos ajaa ruosteisella pyörällä. Jos haisee ullakolta tai suitsukkeelta. Jos ei käytä meikkiä eikä mitään normaaleja hoitotuotteita vaan jotain luonnonöljyä tai intiaanisokeria ynnä muita omituisuuksia. Pesee vaatteet jollain pesupähkinällä ja etikalla eikä syö lääkärin määräämiä lääkekuureja, koska lääkkeet on niin vaarallisia. Kaikki tämmöset ihmiset on mulle hippejä.

[/quote]Mikset sitten kutsu hörhöiksi?

Saat tetysti kutsua vaikka rölleiksi, mutta ei se nimitystä oikeaksi tee.

Vierailija
12/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippihän on haukkamasana nykyisin, juuri kuten 10 tuossa kertoo.

Vierailija
13/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:32"]

Nykyään näyttää riittävän, että on rastat ja pari lävistystä nenässä, niin voi kutsua itseään hipiksi.

Sori, mutta tuollainen tyyli ei ole hippeyttä nähnytkään.. Oikeilla hipeillä oli ihan erilainen ulkomuoto, ja lisäksi hippiaatteeseen kuuluu vähän muutakin kuin ulkoisia seikkoja. Mutta jos ulkoisista asioista puhutaan, niin esim rastat ei kyllä kuulu hippiliikkeeseen, vaan johonkin rastafareihin tms.. Opetelkaa käyttämään itsestänne jotain muuta nimeä, jos tunnistatte itsenne kuvauksesta.

Ei mulla muuta.

[/quote]Sinähän tässä olet se joka yleistämällä sekoittaa koko homman.

Vierailija
14/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:53"]

Pilkunviilausta: Rastafarien hiukset on rastat, hipeillä ja gooteilla ja kaikilla muillakin ne on nimeltään locksit/dreadlocksit.

[/quote]Tai sitten ei.

Vierailija
15/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Just tuollaisia pilvepolttaja-elämäntapaintiaaneja, joilla ei käy pienessä mielessäkään mennä töihin tai osallistua yhteiskunnan pyörittämiseen mitenkään. Sylettää.

Vierailija
16/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 12:02"]

[/quote]

Just tuollaisia pilvepolttaja-elämäntapaintiaaneja, joilla ei käy pienessä mielessäkään mennä töihin tai osallistua yhteiskunnan pyörittämiseen mitenkään. Sylettää.

[/quote]Aika hyvin vedät yhtäläisyyksiä, erittäin ahdasmielistä ajattelua. Tuntemani dreadlockseja pitävät koodariesimiehet ja isojen firmojen netin ylläpitäjät tienaavat varmasti hyvin paljon enemmän kuin sinä.

Vierailija
17/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuolla hyvää pohdintaa asiasta: http://sixpack6pack.blogspot.fi/

Vierailija
18/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuolla hyvää pohdintaa asiasta: http://sixpack6pack.blogspot.fi/

Vierailija
19/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInun tuntemani eivät tienaa huippukoodareina, vaan käyvät psykiatrisessa hoidossa, soittavat kitaraa, nostavat työttömyyskorvauksia, makaavat kotona ja käyttävät kaikki aineet mitä käsiinsä saavat. Syrjäytyneitä nuoria, jotka syyttävät yhteiskuntaa omasta jamastaan.

Vierailija
20/22 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 12:11"]

MInun tuntemani eivät tienaa huippukoodareina, vaan käyvät psykiatrisessa hoidossa, soittavat kitaraa, nostavat työttömyyskorvauksia, makaavat kotona ja käyttävät kaikki aineet mitä käsiinsä saavat. Syrjäytyneitä nuoria, jotka syyttävät yhteiskuntaa omasta jamastaan.

[/quote]Liikut siis lähinnä syrjäytyneiden parissa. Oletko joku sossun täti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän