outoa " vuotoa" kp15/28-32!!
nonii, nyt on niin ihme homma kyseessä...
eli menkat on tossa vaiheessa ja eilen huomasin kun pyyhein vessassa käynnin jälkeen paperiin jäi " klönttistä ruskeaa venyvää ainetta, ja pikkuhousun suojaan sitä tuli myös..... voiko kyseessä olla kinnittymis vuoto, kun olo on vain
-väsynyt
- tuhruvuotoa
olisin onnellinen jos joku FIKSU kuka tietää vasais mahd. pian.!!!!!!
ps. yritystä ollut 02/06 lähtien
Kommentit (5)
tarvivin niin kipeesti tietoa, mennäkkö lääkäriin vai onko normaalia hommaa?????ninnuliina87:
nonii, nyt on niin ihme homma kyseessä...
eli menkat on tossa vaiheessa ja eilen huomasin kun pyyhein vessassa käynnin jälkeen paperiin jäi " klönttistä ruskeaa venyvää ainetta, ja pikkuhousun suojaan sitä tuli myös..... voiko kyseessä olla kinnittymis vuoto, kun olo on vain-väsynyt
- tuhruvuotoaolisin onnellinen jos joku FIKSU kuka tietää vasais mahd. pian.!!!!!!
ps. yritystä ollut 02/06 lähtien
mutta voisi liittyä ovikseen? Noista sun kiertopäivistä pääätelleen vois ovisajat olla menossa?
Mulla on alkanut tuollainen vuoto ihan samoilla kiertopäivillä. Se on sellaista punaruskeaa, limaista, myöhemmin kellertävää vuotoa, joka ei lopu millään (paitsi tietysti Teroluteilla). Suosittelen gynelle menoa, niin saat vuotohäiriöihin apua :)
Saat todennäköisesti terolutit vähintään puoleksi vuodeksi, mutta sinä aikana voi toki tulla raskaaksi.
Mulla on yritystä 11/05 lähtien ja nyt alkoi juuri kolmas Terolut-kierto.
Mulla kuule ihan sama juttu kävi nyt vklopun aikana! Juu kertoilkaa joku viisas mikä on kyseessä!!!!!!